حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ خاکستری نوکیا ۹ (Nokia 9) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

چهارماه پیش بود که نوکیا ۹ پیورویو با دوربین پنج گانه و قیمت ۶۹۹ دلار رسما معرفی شد و ۳ دوربین سیاه و سفید + ۲ دوربین رنگی داشت. به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که گوشی نوکیا ۹ پیورویو را در رنگ خاکستری به نمایش می گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ خاکستری نوکیا ۹ (Nokia 9) را ببینید.

نوکیا ۹ خاکستری

در ماه فوریه سال جاری میلادی با گوشی نوکیا 9 PureView ملاقات کردیم. این گوشی هوشمند تنها در یک نسخه، آبی نیمه شب وارد بازار شد؛ با این حال به نظر می رسد شرکت نوکیا به دنبال توسعه نسخه خاکستری رنگ آن است. به تازگی ویدیویی از نوکیا 9 پیور ویو خاکستری رنگ توسط یک کانال در یوتیوب منتشر شده است.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با عرضه این محصول توسط HMD Global اظهار نظر قطعی کرد. این احتمال وجود دارد که دستگاه موجود در این ویدیو، یک نمونه اولیه باشد و هرگز وارد خط تولید این شرکت نشود.

نوکیا ۹ خاکستری

نوکیا ۹ خاکستری

شرکت نوکیا در آینده نزدیک برای پرچمدار خود یک بروزرسانی جدید عرضه می کند که امنیت سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر آن را افزایش می دهد. در ابتدا این اسکنر عملکرد مناسبی نداشت و همچنین نسبت به انگشت کاربران واکنشی از خود نشان نمی داد. نوکیا با عرضه یک آپدیت، سرعت این اسکنر را افزایش داد؛ با این حال امنیت آن کاهش پیدا کرد.

نوکیا 9 پیور ویوو یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار محسوب می شود که قیمت پایین تری در مقایسه با پرچمداران دیگر دارد. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.99 اینچی با فناوری P-OLED بوده که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود. این نمایشگر از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند. قدرت این اسمارت فون HMD Global توسط چیپست اسنپدراگون 845 تامین می شود.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی پنج گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.0، سیستم عامل پیش فرض اندروید پای و باتری 3320 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد.

نظر شما درباره نوکیا ۹ خاکستری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

قشنگه رنگش

Milad7

شکل آبکشه 😐😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)