حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو دو آپشن از پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کم کرد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در آخرین تغییرات خود بر روی پژو ۲۰۶، در وبسایت رسمی خود اعلام کرده که از این پس ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ با دو آپشن کمتر به دست مشتریان می رسند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کاهش آپشن های پژو ۲۰۶

کاهش آپشن های پژو ۲۰۶

کاهش آپشن های پژو ۲۰۶

بر اساس دعوتنامه های ارسالی و اطلاعات موجود در سایت ایران خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کلاس ۲۶۰۳۰ و ۲۶۰۳۴ بدون سیستم پخش سی دی خوان به دست مشتریان می رسد و تنها سیستم پخش رادیو و USB بر روی آن نصب می شود.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کلاس ۲۶۰۳۳ و ۲۶۰۳۴ بدون سنسور پارک عقب تولید می شوند. به عبارتی از این پس ساده ترین و رایجترین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار نسخه ۲۶۰۳۴ خواهد بود که بدون سیستم پخش سی دی و سنسور پارک عقب عرضه می شود.

از سویی پیش از این شاهد بودیم که ترمز دیسکی عقب از پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حذف شد و ترمز کاسه ای جای آن را گرفت. حال در آخرین به روزرسانی وبسایت ایران خودرو اعلام شده که کلاس ۲۶۸۱۵ پژو ۲۰۶ تیپ ۵، فاقد سنسور پارک عقب خواهد بود.

پس از آغاز پروژه ایرانیزه سازی پژو ۲۰۶، مخصوصا ۲۰۶ تیپ ۲، شاهد بودیم که ایران خودرو امکاناتی نظیر سنسور پارک عقب، نمایشگر اطلاعات کاملتر، سیستم صوتی با قابلیت پخش USB، بلوتوث و… را به این هاچبک پرفروش اضافه کرد. حال گویا به خاطر مشکلات پیش روی صنعت خودرو و از سویی بالا رفتن قیمت تمام شده خودروها، سیاست بزرگترین خودروساز کشور تغییر کرده و در این دوره از تحریم ها شروع به حذف برخی امکانات خودروهایش کرده است.

نظر شما درباره این کاهش آپشن های پژو ۲۰۶ توسط ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

یک روز کولر هم حذف میکنن
باز هم فروش میکنن

afsoon

🤔خدایی اول که پست رو دیدم گفتم ۲۰۶ آپشن نداره چیو حزف کردن 😑افسوس و صد افسوس .

Amin B3DA

عه زه بغل رو فراموش کردن بردارن

واقعا تنها خودروسازی در جهان هستیم که بجای پیشرفت و امکانات جدید، حذف میکنیم و باز هم فروش داریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)