حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کد تایید تلگرام ارسال نمی شود، از تلگرام خارج نشوید (آپدیت شد: برطرف شد)

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

دیروز در ترنجی خواندیم که تلگرام طلایی و هاتگرام برای همیشه بسته شدند. امروز به نظر می رسد که دو شرکت ایرانسل و همراه اول دریافت کد تایید از سوی تلگرام را مسدود کردند. کد تایید تلگرام ارسال نمی شود، از تلگرام خارج نشوید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت شد

آپدیت شد: به گزارش تعدادی از کاربران، در حال حاضر کد تایید تلگرام ارسال می شود و مشکلی وجود ندارد اما هنوز مرجع رسمی آن را تایید نکرده است.

آپدیت تلگرام

آپدیت تلگرام

از ساعاتی پیش «کد تایید» تلگرام توسط اپرواتور های داخلی مسدود شده است، این اقدام در ادامه خاموش شدن سرورهای پوسته فارسی تلگرام یعنی “هاتگرام و تلگرام طلایی” است. کاربرانی که اکانت تلگرام خود را حذف کنند یا از آن خارج  شوند، دیگر امکان نصب مجدد تلگرام وجود ندارد، چرا که کد تاییدی برای ورود مجدد دریافت نخواهید کرد

توصیه می شود، تلگرام را روی چند دستگاه مثل کامپیوتر و تبلت از همان اکانت داشته باشید که اگر به هر دلیلی از طریق گوشی «کد تایید» تلگرام دریافت نشد، بتوان از دستگاه دیگر کد را گرفت. برخی کاربران اعلام کرده‌اند که از ساعاتی پیش دسترسی به کد تایید شبکه اجتماعی تلگرام در اپراتور‌های تلفن همراه قطع شده این پیام‌ها برای مشترکان اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل و دیگر اپراتور‌های اینترنت از دسترس خارج شده است.

کاربرانی که اکانت تلگرام خود را حذف کنند یا از آن خارج شوند، دیگر امکان ورود مجدد به تلگرام را ندارند، چرا که کد تاییدی برای ورود مجدد دریافت نخواهند کرد. به‌تازگی هردو پوسته فارسی تلگرام، هاتگرام و طلاگرام، سرورهای‌شان را بستند و برای همیشه از دسترس خارج شدند.

جعفر منتظری، دادستان‌کل کشور، هم ۲۹خرداد در سنندج گفته‌بود «از ابتدای تیر امسال اتفاقات و تحولات نیکی در حوزه فضای مجازی خواهیم بود.»

شما هم این مشکل را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

درست شد من همین الان مستقیم لاگین شد
مثل قبل sms نمیاد

mehrdad_ma

نه باو پدافند غیر عامل تو چند نقطه کشور کارهایی کردن مثل همونی که روسیه انجام داد
چند وقت قبل هم سیستم مختل کردن GPS رو تست کردن و…..

الان درست شد

_V_

خودش اتومات لاگین میکنه که نیازی نداره حتما کدو ببینیم🤔😐

mehrdad_ma

کدو یه لحظه میبینی ولی فوری لاگ این میکنه

m.b

https://www.xda-developers.com/huawei-ark-compiler-android-app-performance/
جناب عطایی مطلب جالبیه…
لطفاً پوشش بدید

Amin B3DA

خیلی خوبه. اینم دلیل علمی چست چند روز پیش که نوشته بود سرعت آرک (هونگ منگ) 60درصد بالاتر از اندرویده
طبق این نوشته و ارسال مستقیم کامپایل ها سرعت عملکرد سیستم عامل آرک نسبت به اندروید را تا 24٪ ، سرعت پاسخ تا 44٪ و صاف بودن برنامه های شخص ثالث تا 60٪ افزایش بده. هوآوی به نظرم خوش میدرخشه توی خودکفایی. و اینا میشه از ترس شرکت های آمریکایی فهمید

User

واقعا از ترنجی بعید بود یه همچین مطلبی رو اینجوری پوشش بده کد تایید تلگرام از چندین شماره خط ارسال میشه که از نظر فنی نمیشه جلوی همش رو گرفت اگه بخوان هم نمیتونن یا نهایتا چند ساعت اختلال درست میکنن تا با سر شماره جدید ارسال بشن

mehrdad_ma

چین که توانسته ایران چرا نتونه ؟

Milad7

الان اوکی شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)