حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش مجدد قیمت موبایل در بازار

نوشته

4 سال قبل | 23 دیدگاه | اخبار داخلی

در سال‌های اخیر قیمت گوشی‌های موبایل به شکل چشم‌گیری در کشور افزاش یافته است. این افزایش قیمت‌ها دلایل مختلفی دارند دارند که اصلی ترین آن‌ها شامل، بسته شدن سامانه گوشی‌های مسافری، افزایش قیمت دلار و طرح رجیستری است؛ اما در بین سودجویی فروشندگان هم بی تاثیر نبوده است و این موضوع مجدداً باعث افزایش قیمت‌ها شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره افزایش مجدد قیمت موبایل در بازار صحبت کنیم.

تابستان و گران شدن مجدد موبایل

ال جی وی ۳۰ پلاس

ال جی وی ۳۰ پلاس

با ورود به فصل تابستان درخواست مردم برای خرید گوشی‌های موبایل افزایش پیدا می‌کند و این موضوع باعث افزایش قیمت این محصولات برای چندمین بار در سال جاری شده است. البته یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش نجومی قیمت‌ها،  بالا رفتن نرخ دلار و  دستورالعمل‌های متعدد در حوزه واردات موبایل است که مشکلات بسیاری را برای واردکنندگان به وجود آورده است.

به گزارش منابع معتبر، قیمت گوشی‌های هوشمند در محدوده قیمتی 10 میلیون تومان، بین 100 تا 800 هزار تومان در بازار افزایش یافته است؛ بر اساس این گزارش قیمت پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 10 با حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می شود و نسخه پایه آن با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در این بین قیمت iPhone 8 با حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت افزایشی محسوس را تجربه کرده و قیمت آن از ۱۰ میلیون و پانصد هزار تومان به یازده میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است. قیمت آیفون XS با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت نیز از ۱۸ به ۱۸ میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است؛ همچنین قیمت آیفون XS با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ نیز از ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

در بین میان رده‌های اقتصادی، گلکسی A۲ CORE با حافظه ذخیره سازی هشت گیگابایتی از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. فعالان بازار می گویند هر چند تابستان فصل پرفروش بازار موبایل است اما میزان فروش امسال نسبت به سال گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است؛ اما متأسفانه افراد سودجو با وجود قدرت خرید پایین مردم همچنان به فکر افزایش نجومی قیمت‌ها هستند.

نظر شما درباره افزایش قیمت موبایل ها در بازار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

اخه به کدامین گناه؟؟؟

chalton

تا این ر.ژیم هست همه ما بدبختی میکشیم
ما دهه شصتی ها که به فنا رفتیم خدا به داد دهه های دیگه برسه.

The Destroyer

برای اولین بار با چالتون موافقم

mehrdad_ma

بی شرف اونیه که بهت منفی داده

_V_

جالبه به شماهاهم داده
مدیونید فکر کنید گیسوکمنده

afsoon

اسکل من اصلا نظر ندادم لایک و دیس کسی هم نکردم .چون احمق ها احمق هستن و نیازی نیست در مورد چیزی درموردشون بحث کنم .دریا هیچ وقت نگران چند قطره نیست .

_V_

اوه اوه چه خفن

_V_

جناب “”””قیمت آیفون XS با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت نیز از ۱۸ به ۱۸ میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است؛ همچنین قیمت آیفون XS با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ نیز از ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.””””
اشتباه داره
_________________________
یعنی لعنت بهشون😅میذاشتن لااقل کامنت من تو اون یکی پست در رابطه با گوشی بازی سند شه بعد از این اخبار ناگوار و البته عادی(برای ما دیگه عادیه) بیاد😑

MohsenHiradian

اخه چرا کسی نظارت نمیکنه همش بلدن گیر بدن به چادر و روسری مردم اخه مگه ما چه گناهی کردیم که پای تصمیم یه مشت دولتی نما بسوزیم

Mostafa6t

نخرین ارزون میشه
جلوی تب گوشی جدید خواستن رو بگیرین
بخدا طوری بشه ایفون ایکس بشه ۵ تومن

_V_

نخریم ارزون میشه؟
داداش اینهمه خرید گوشی کاهش داشته دیگه چقدر نخرن مردم😐
مگه اینکه هیچکس گوشی نخره اونجوری شاید اتفاقی افتاد،،که این عمر محاله که کسی نخره

nima.1987

کسی قدرت خرید نداشت، نه که بخوان نخرن نتونستن که بخرن

_V_

میدونم داداش
هدف من رسوندن این بود که کلا خریدا کاهش داشته و اگرم کسی خریده اکثرا رفتن میانرده و پایین رده خریدن

MohsenHiradian

الان دیگه زور هم بزنن نمیتونن بخرن

dele_tanha

دوستان پیامک تلگرام هم مسدود شد البته تلگرام نصب داشته باشی کد برات داخل خود تلگرام میاد بخوای ی جا دیه نصب کنی

_V_

من موندم چرا کلمه تل گرام میره تایید🤔
جناب عطا یی شما که خودتون تو تل گرام چنل دارید🤔😐

نیما عرفانی

دقیقاً ، اینم از همون سؤالایی بود که نباید میپرسیدی😂😂😂

_V_

😅😂
نکننم تو گونی😐

نیما عرفانی

🤨🤫

Amin

هیچ بعید نیست بکننت تو گونی روی گونی هم یه V بزرگ مینویسن یعنی واعظی 😂😂😂

_V_

😂😂😂

Amin

از اولشم معلوم بود وعده وعید ارزون شدن موبایل کشک بوده هیچی تو این خراب شده ارزون نمیشه بیخود دلتونو خوش نکنید تا وقتی که اینا هستن یه روز خوش نمیبینیم

afsoon

هم اکنون دارم از بازار موبایل میام .قیمت ها نسبت به دو هفته پیش که من خرید کردم دویست سیصد تومن پایین تر بود .هرچند قیمت ها نسبت به سال قبل همین روزا وحشتناک به بنظر میرسه و خریدار ها اندک و فروشندگان در حال پشه کشتن 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)