حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

بی ام و سری ۸ گرن کوپه به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی جذاب به یک موتور ۸ سیلندر 4.4 لیتری مجهز شده است. بی ام و با معرفی خودروهای سری ۸ تغییرات زیادی را در سبد محصولات خود اعمال کرد. این شرکت در ابتدا نمونه کوپه آنر را رونمایی کرد و پس از آن، مدل کانورتیبل آن را در معرض دید عموم قرار داد. بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

چند روز پیش با بی ام و M8 ملاقات کردیم و حال بی ام و سری 8 گرن کوپه در معرض دید عموم قرار گرفته است. این خودرو در مقایسه با نمونه کوپه، طول بیشتری دارد که علت آن را باید در 2 درب اضافه آن جستجو کرد. عرض این خودرو رشدی 1.2 اینچی و فاصله دو محور چرخ های آن نیز افزایشی 7.9 اینچی داشته است.

خریداران در ایالات متحده آمریکا به یک موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری با توربوشارژر دوقلو دسترسی پیدا می کنند. این موتور قدرتی برابر با 523 اسب بخار و گشتاوری برابر با 749 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد.

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

سرعت این خودروی آلمانی به صورت الکترونیکی روی 209 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. بی ام و M850i xDrive گرن کوپه در صورتی که به لاستیک های پرفورمنس خود مجهز باشد، دارای حداکثر سرعت 241 کیلومتر بر ساعت است. قدرت موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به 4 چرخ منتقل می شود.

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

این خودرو در مدل 840i و 840i xDrive نیز به فروش می رسد. این مدل ها دارای یک موتور 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو هستند که قادر به تولید 335 اسب بخار قدرت و 498 نیوتن متر گشتاور است. این خودروها به صورت محور عقب و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک به فروش می رسند.

سرعت مدل مجهز به موتور 8 سیلندر در مدت زمان 3.7 ثانیه و مدل دارای موتور 6 سیلندر در مدت زمان 4.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. بی ام و 840i گرن کوپه با قیمت پایه 84,900 دلار، 840i xDrive گرن کوپه با قیمت پایه 87,800 دلار و بی ام و M850i Xdrive با قیمت پایه 108,900 دلار به فروش می رسد. به تمام قیمت ها باید 995 دلار هزینه حمل به مقصد را اضافه کرد.

گالری ۱۱۰ تصویر از بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰

نظر شما درباره بی ام و سری ۸ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

بی ام و با معرفیِ این سری قدرت خودشو در زمینه طراحی و دیزاین نمای داخلی و خارجی به رخ بقیه کشید ، واقعاً خارق العادست.
ماشین های بی ام و اعم از X7,X5 و همین سری ۸ با کیت تیونینگِ آلپینا یکی از بهترین ها در حوزه ی صنعت اتومبیل هستن.

Amin B3DA

ایرودینامیکش فوق العادس. به قول معروف شکافتن باد تو سرعت خیلی مهمه و تو این راحیش میشه با چشم تجسم کرد

Amir galaxy

چقد زیبا😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)