حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی استایلو ۵ (LG Stylo 5) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

ال جی سال گذشته در همین بازه زمانی گوشی استایلو ۴ را عرضه کرد و حالا جانشین آن در راه است. هفته پیش بود که گوشی پایین رده ال جی استایلو ۵ (LG Stylo 5) با دوربین تکی و نمایشگر ۱۸:۹ دیده شد و حالا به تازگی تصویر ال جی استایلو ۵ (LG Stylo 5) که رسمی هم به نظر می‌رسد در فضای مجازی منتشر شده تا پرده از چهره‌‌ی این گوشی کنار برود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ال جی استایلو ۵ (LG Stylo 5) را ببینید.

ال جی استایلو ۵ (LG Stylo 5)

ال جی استایلو ۵ (LG Stylo 5)

ال جی استایلو ۵ (LG Stylo 5)

در این عکس‌ها، ال جی استایلو ۵ تا حد زیادی مشابه محصول سال قبل جلوه می‌کند. در واقع تنها تفاوت این است که دوربین اصلی و فلش LED کنار هم قرار دارند و برخلاف آنچه که دراستایلو 4 دیده بودیم، جدا از یکدیگر نیستند.

فارغ از این وجه تمایز، گوشی جدید ال جی هم یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود دارد و دکمه‌های کنترل صدا و پاور، به ترتیب در سمت چپ و راست آن تعبیه شده‌اند. البته این تصویر ال جی استایلو ۵ لبه پایینی و بالایی دستگاه را نشان نمی‌دهد؛ اما در رندرهایی که اخیرا از قاب گوشی منتشر شده بود می‌توانستیم درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون اصلی و یک شیار برای گنجاندن قلم دیجیتال را در لبه پایینی ببینیم.

ال جی استایلو ۵

ال جی استایلو ۵

هنوز ال جی اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از ال جی استایلو ۵ نکرده؛ اما در عکس بالا که روی نمایشگر دستگاه، تاریخ دوشنبه ۲۴ تیر درج شده است. پس شاید در روز بیست و چهارم تیر ماه شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

ذر حال حاضر حضور جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C تنها اطلاعات مورد اشاره در این فهرست به‌شمار می‌روند. فکر می کنید ال جی استایلو ۵ دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

اگه مثل q stylus ضدآب باشه و دوربین ها رو ارتقا واقعی بده و چیپ رو از سری ۶۰۰ اسنپ بزنه خیلی بهتر میشه فقط ای کاش دوربین دوم ( ترجیحا واید ) رو داشت
نسل قبلیش ۲۸۰$ بود

Soheil Rezayiha

نسل قبلیش باتریش تو فون آرنا ۱۳ ساعت دوام آره بود که عالی بود با وجود نمایشگر fhd+ ips و باتری تنها ۳۳۰۰ میلی آمپر تو ۹۰ دقیقه از۰تا۱۰۰ شارژ میشد

خدا کنه امسال حداقل ۳۷۰۰ رو بیاره تا بتونه تکی بودن دوربین و حاشیه زیادو تا یه حدی جبران کنه

HasanHoseinPoor

وقتی رابط قلم نوت رو نداره به چه درد میخوره؟

afsoon

زشت .حاشیه زیاد .دوربین تکی .احتمالا هم سخت افزار داغون .و قیمت زیاد .مضخرف ترین برند اول ال‌جی هست بعد سونی .هر دو رو خریدم و پشیمان شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)