حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت لپتاپ‌های هواوی به فروشگاه‌های مایکروسافت

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم حذف لپتاپ های هواوی از فروشگاه های مایکروسافت در ادامه تحریم هواوی صورت گرفته است. اگرچه مایکروسافت همچنان در رابطه با وضعیت لپ‌تاپ‌های این شرکت چینی برای بهره‌گیری از سیستم‌عامل ویندوز سیاست سکوت را اتخاذ کرده، ولی به نظر می‌رسد که روز گذشته لپ‌تاپ‌های هواوی به این فروشگاه برگشته‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لپتاپ هواوی

لپتاپ هواوی

لپتاپ هواوی

طبق بررسی‌های انجام شده، در این فروشگاه آنلاین در حال حاضر لپ‌تاپ‌های میت‌بوک ۱۳ و میت‌بوک به فروش می‌رسند و ظاهرا موجودی میت‌بوک ایکس پرو هم به اتمام رسیده است.

طبق بیانیه‌ای که سخنگوی مایکروسافت منتشر کرده، کلیدواژه‌ی «موجودی انبار» توجه را جلب می‌کند و در رابطه با این موضوع خاطرنشان کرده: «فروشگاه مایکروسافت موجودی انبار را به فروش می‌رساند که مطابق با مقررات فعلی ایالات متحده آمریکا است.»

همچنین چند روز قبل هم قرار بود که هواوی‌ از جدیدترین لپ‌تاپ خود پرده‌برداری کند که این کار را به تاریخ دیگری موکول کرده است. هنوز نمی‌دانیم که این لپ‌تاپ جدید چه ویژگی‌هایی دارد ولی لازم به ذکر است که هواوی در جدیدترین نمایشگاه MWC از میت‌بوک ۱۴ و نسل جدید میت‌بوک ایکس پرو رونمایی کرده است. در نهایت باید بگوییم که اگر لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت نتوانند از سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنند، تا حد زیادی این بخش کمپانی هواوی فلج خواهد شد.

نظر شما چیست؟ می توان این را یک چراغ سبز به هواوی دانست یا مایکروسافت می خواهد انبار خود را خالی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)