حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حجم بسته های اینترنت ۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت ابلاغیه مقابله با کم فروشی اینترنت و افزایش 5 درصدی حجم بسته های اینترنتی از این هفته اجرایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری طی گزارشی اعلام کرد پس از بررسی‌های رگولاتوری شاهد کم فروشی 5 تا 8 درصدی اینترنت توسط شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت بوده‌ایم که موضوع کم فروشی به تمامی شرکت‌های متخلف تذکر داده شد. همچنین اخیرا نیز مقرر شد تا شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت متخلف نیز این کم فروشی را جبران کنند. در همین راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت ابلاغیه مقابله با کم فروشی اینترنت و افزایش 5 درصدی حجم بسته های اینترنتی از این هفته اجرایی خواهد شد.

اینترنت ماهواره ای

جزئیات افزایش ۵ درصدی حجم بسته های اینترنت

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود با افزودن هشتگ خبر خوب در خصوص جبران کم فروشی از سوی شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت ثابت نوشت:

باز هم پیگیری حقوق مشترکان شبکه‌های ارتباطی به سرانجام رسید. با ابلاغیه جدید سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی و برای مقابله با کم فروشی، 5 درصد به حجم بسته های اینترنت افزوده شد. این ابلاغ از این هفته اجرایی می‌شود.

نظر شما درباره این تغییر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAT

چه عجب

SAMSUNG_KING

رپورتاژ آگهی

_V_

خخخ ای خدا همین امروز تا نت خریدم تعرفه های جدید اومد😂

afsoon

من که هنوز همون بسته های که سال پیش میخریدم رو میخرم با همون قیمت و همون حجم .پانصد و چهل گیگ حجم صد و سی هزار تومن .سه ماهه .خیلی راضیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)