حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی PES 2020 رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | بازی

پس از معرفی بازی FIFA 20 حال این بار نوبت به شرکت ژاپنی کونامی رسید که در جریان رویداد E3 2019 از بازی PES 2020 رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بازی PES 2020

بی شک، مجموعه Pro Evolution Soccer یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین آثار ورزشی است که هر ساله نسخه جدید آن توسط شرکت ژاپنی کونامی ساخته و منتشر می شود. در حالی که نسخه های ابتدایی این فرانچایز همه بازیکنان را تحت تاثیر خود قرار داده بود، اما این سری در سال های اخیر با مشکلات زیادی از جمله کمبود لایسنس تیم ها و ورزشگاه ها دست و پنجه نرم می کند و از رقیب دیرینه خود یعنی FIFA کمی عقب مانده است.
با این حال، شرکت کونامی هر ساله تغییرات مثبت زیادی را در PES به وجود می آورد تا بار دیگر این مجموعه را به دوران اوج خود بازگرداند. پس از آنکه شرکت الکترونیک آرتس از نسخه جدید سری فیفا با نام FIFA 20 رونمایی کرد، معرفی بازی PES 2020 در جریان رویداد E3 سال جاری چندان دور از انتظار نبود.

در همین راستا، کونامی چندی پیش با انتشار یک تریلر، رسما از بازی PES 2020 پرده برداشت. اولین تغییر به وجود آمده در نسخه جدید بازی، مربوط به نام آن است. بر این اساس، نسخه جدید این مجموعه تحت عنوان eFootball PES 2020 شناخته می شود که قرار است تجربه مفرح و هیجان انگیزی از رقابت های دنیای فوتبال را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. از طرفی، بخش مستر لیگ بازی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و شاهد بهبودهای فراوانی در آن خواهیم بود که برای مثال می توان به اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ ها اشاره کرد.

در بخش مربی گری، از این پس می توانید چهره و ظاهرا خود را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کرده و یا از چهره سرمربی های مشهور همچون دیگو مارادونا یا یوهان کرایف استفاده کنید. علاوه بر این ها، حالت جدیدی به نام Matchday به بازی اضافه شده که در آن رویدادهایی به صورت هفتگی برگزار می شود. در این رویداد بازیکنان در قالب مسابقات گروهی در دو جناح مختلف به رقابت با یکدیگر می پردازند و در نهایت دو بازیکن از هر دو جناح به مسابقه فینال راه می یابد. جالب اینجاست که فینال این رویداد از طریق لایو استریم به صورت زنده قابل مشاهده خواهد بود. بهبود کنترل توپ، شوت زنی، دریبل‌ زنی و سیستم دفاع تیم ها و همچنین حرکت واقع گرایانه تر بازیکنان از جمله دیگر ویژگی های جدید بازی PES 2020 به شمار می رود.

گفتنی است؛ بازی eFootball PES 2020 در تاریخ 19 شهریور 98 (10 سپتامبر) روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد. در حال حاضر، امکان پیش خرید نسخه های استاندارد و لجندری بازی فراهم شده و علاقه مندان به ترتیب با پرداخت 59.99 و 79.99 دلار می توانند نسخه های مذکور این اثر محبوب را از طریق فروشگاه های رسمی خریداری کنند.

منتظر PES 2020 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.m.a

Pes2020 معرفی شد

و ما باید همچنان از pes18 بهره ببریم
ان هم با لگ😑

نیما عرفانی

بازم جای شکرش باقیه که شما تجربه‌ی pes 2018 داری ، من که چند سالی هست با pes 2016 دلخوش میکنم البته بدون لگ!!!.

_V_

منم ۲۰۱۵😶

نیما عرفانی

۲۰۱۵ با ۲۰۱۶ فرق خاصی ندارن فقط ۲۰۱۶ سطح بازیاش سخت تره البته به همون میزان هم داوریش افتضاح🤦‍♂️

A.m.a

واقعا نمیتوان برای سیستم در این وضعیت دشوار هزینه کرد

امیدوارم شرایط مساعد شود

mega08

ایشالا سیستم خوبی میگیری ، ۲۰۲۰م بازی میکنی
۲۰۱۹ که واقعا خوب بود باگ کمی داشت
منتظرم ۲۰۲۰ بیاد ببینیم چیجوریه

A.m.a

البته pes بدون پچ را اصلا قبول ندارم
چون در حالت خام چیزی ندارد

حداقل سیستم مورد نیاز سری فیفا با اینکه تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند (از نظر cpu) اما نمیتوانم اجرایش کنم

اگر اجرا میشد انتخابم به سری فیفا تغییر میکرد
غیر از گرافیک pes فیفا خیلی کامل تر است

mega08

از وثتی فیفا موتور بازی سازیشو عوض کرده به معنای واقعی فاجعه شده . اصن ی وضعیی

Milad7

ایشالا در آینده یه پلی ۵ بگیریم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)