حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید فایرفاکس رونمایی شد: آتش بیشتر، روباه کمتر

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اینترنت

فایرفاکس یکی از مرورگرهایی است که به تغییر لوگو اعتقاد زیادی دارد. حدود یک سال پیش اعلام شد موزیلا برای مرورگر فایرفاکس خود لوگوی جدیدی طراحی خواهد کرد. تا کنون چندین بار لوگوی فایرفاکس تغییر پیدا کرده است و اکنون شاهد لوگوی جدید این مرورگر وب هستیم. لوگو جدید فایرفاکس رونمایی شده که در آن آتش بیشتر و روباه کمتر شاهد هستیم.

 

در اولین نگاه به لوگوی جدید متوجه خواهید شد که طرح روباه در این لوگو کمتر شده است ولی طرح آتش بیشتر می‌بینیم ولی اشتباه نکنید؛ لوگوی بالا برای تمام محصولات زیرمجموعه فایرفاکس است و برای هریک از نرم‌افزارهای فایرفاکس از جمله مرورگر فایرفاکس لوگوی اختصاصی طراحی شده است.

لوگوی مجموعه ابزارهای فایرفاکس به همراه مرورگر فایرفاکس و ابزارهای دیگر این مجموعه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

طراحان لوگوی فایرفاکس و موزیلا در ماه جولای گذشته اعلام کردند دنبال یک لوگوی جدید و جامع برای محصولات فایرفاکس هستند. آن‌ها اعتقاد داشتند لوگوی روباه آتشین مرورگر فایرفاکس نشانه خوبی برای کل مجموعه ابزارهای فایرفاکس نیست. شاید این حرف تا حدودی درست باشد ولی اکنون دو لوگوی فایرفاکس داریم و خیلی سخت است به همه کاربران اینترنت بگوییم که کدام‌یک متعلق به مجموعه نرم‌افزارهای فایرفاکس و کدام‌یک نشانه مرورگر وب فایرفاکس است.

برخی از کاربران می‌گویند لوگوی مجموعه فایرفاکس زیباتر از لوگوی مرورگر این مجموعه است و ای کاش موزیلا از همان لوگو برای مرورگر فایرفاکس هم استفاده می‌کرد. موزیلا با مرورگر فایرفاکس شروع کرد اما اکنون چندین ابزار فایرفاکس مانند ابزار Send و Monitor دارد و احتمالا در آینده شاهد ابزارهای دیگری خواهیم بود.

نظر شما درباره لوگو جدید فایرفاکس چیست؟ شما کاربر کدام مرورگر دسکتاپ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

😐📿

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)