حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی برای توسعه فروشگاه نرم افزاری خود توسعه دهنده جذب می کند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

به‌نظر می‌رسد هواوی نسبت به حل شدن مشکل تحریم آمریکا در آینده‌ی نزدیک امیدی ندارد و به همین خاطر مشغول جذب توسعه‌دهندگان برای فروشگاه نرم افزاری اختصاصی خود است. به گزارش XDA-Developers، هواوی برای تعدادی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها ایمیل فرستاده و از آن‌ها خواسته که اپلیکیشن خود را در اپ استور اختصاصی هواوی موسوم به AppGallery ارائه کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروشگاه اختصاصی هواوی به نام App Gallery

فروشگاه اختصاصی هواوی به نام App Gallery

فروشگاه اختصاصی هواوی به نام App Gallery

برای ترغیب این افراد، هواوی گفته که این شرکت در سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیون گوشی عرضه کرده که تمام آن‌ها به AppGallery دسترسی مستقیم دارند. علاوه بر این، وعده داده که توسعه‌دهندگان می‌توانند بر روی پشتیبانی کامل هواوی حساب کنند.

ایمیل فرستادن اپ استورهای ثالث برای توسعه‌دهندگان موضوع جدیدی محسوب نمی‌شود. به‌عنوان مثال آمازون هم که سازنده‌ی تبلت‌های Fire محسوب می‌شود و این تبلت‌ها به سرویس‌های گوگل دسترسی مستقیم ندارند، از تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان خواست که اپلیکیشن‌های خود را برای این پلتفرم عرضه کنند.

البته لازم به ذکر است که اگر تحریم آمریکا پابرجا باقی بماند، تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند در AppGallery حضور داشته باشند. برای مثال سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم فیس بوک اجازه نمی دهد هواوی اینستاگرام و واتس اپ را به صورت پیش فرض روی گوشی های خود نصب کند. در همین زمینه یکی از روزنامه‌نگاران حوزه تکنولوژی اعلام کرده که از هر ۱۵ اپلیکیشن رایگان، فقط ۲ مورد می‌توانند روانه‌ی اپ استور اختصاصی این شرکت شوند زیرا مقر اصلی بیشتر اپلیکیشن‌ها در آمریکا قرار دارد یا به نحوی با بازار این کشور در ارتباط هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی با سیستم عامل اختصاصی و فروشگاه نرم افزاری آن می تواند موفق شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

ایشالا که بشه ولی من فکر نمیکنم با توجه به این یکی متن بشه😐

amer

خلاصه و مفید باید بگم اگه امریکا با چین مصالحه نکنه هیچ کاری از این شرکت چینی بر نمیاد
با اینکه همین الان هم هواوی هیچ امیدی به اینده نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)