حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۵ آی (Huawei Nova 5i) با ۶ گیگابایت حافظه رم دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

هواوی نوا ۵ آی (Nova 5i) در بنچمارک Geekbench دیده شد. بر اساس این بنچمارک، گوشی هوشمند آینده هواوی دارای 6 گیگابایت رم است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی نوا ۵ آی (Huawei Nova 5i)

بنچمارک هواوی نوا ۵ آی (Huawei Nova 5i)

بنچمارک هواوی نوا ۵ آی (Huawei Nova 5i)

گوشی هواوی نوا 5i هفته گذشته در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود که به استفاده از 4 گیگابایت رم در این گوشی هوشمند اشاره داشت. این محصول به تازگی برای بار دوم در این بنچمارک مشاهده شده که البته این بار، دارای 6 گیگابایت رم است.

مدل دارای 4 گیگابایت رم این اسمارت فون دارای شماره مدل GLK-LX3 بوده و نمونه دارای 6 گیگابایت رم آن با شماره مدل GLK-LX2 در این بنچمارک حضور پیدا کرده است. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید پای بهره می برد و قدرت آن توسط یک چیپست 8 هسته ای با فرکانس 1.71 گیگاهرتز تنظیم می شود.

هواوی در رابطه با این گوشی هوشمند اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال در گذشته برخی از مشخصات آن توسط بنچمارک AnTuTu به اینترنت راه پیدا کرده بود. بر اساس بنچمارک آنتوتو، گوشی هواوی نوا 5i به نمایشگر با رزولوشن FHD+ مجهز می شود. شایعات از معرفی این دستگاه به همراه نوا 5 در اواخر ماه جاری میلادی خبر می دهند. انتظار می رود نوا 5 با نام نوا 5 پرو در کشور چین برای فروش عرضه شود.

این محصولات دارای حاشیه کمی در اطراف صفحه نمایش خود خواهند بود و همچنین به دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی مجهز می شوند. هواوی برای گوشی های هوشمند آینده خود، جک 3.5 میلی متری هدفون در نظر می گیرد. انتظار می رود گوشی هواوی نوا 5 دارای چیپست کایرین 980 باشد و همچنین قدرت آن را یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین کند.

نظر شما درباره هواوی نوا ۵ آی (Huawei Nova 5i) احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOSEIN

قیمتش تقریبا چقدر میشه؟

amer

هواوی بنجل دیگه مرحوم شد رفت

nima.1987

مجبورت کردن کامنت بزاری خدایش؟ 🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)