حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بادوام ترین گوشی های بازار متعلق به هواوی و اپل هستند

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، هواوی

متوسط قیمت گوشی‌های آیفون اپل از میانگین قیمت گوشی‌ها بازار بالاتر است و این موضوع جای تعجب و حتی بحث هم ندارد که کیفیت ساخت گوشی‌های این کمپانی بالاتر از دیگر برندها است و از همین رو گوشی‌های آیفون به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. اما احتمالاً برای شما جالب خواهد بود که بدانید گوشی‌های ساخته شده توسط هوآوی حتی از آیفون‌های اپل هم کمتر تعمیر می‌شوند. طبق تحقیقات یک موسسه اروپایی می شنویم که بادوام ترین گوشی های بازار متعلق به هواوی و اپل هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هوآوی و آنر کم‌تعمیرترین گوشی‌های اروپا

به تازگی تحقیقاتی توسط شرکت Harris Interactive صورت گرفته است و در آن خدمات پس از فروش شرکت‌های فروشنده گوشی هوشمند و لیستی از برندهایی که حداقل به گارانتی دو ساله در اروپا (یک سال در آمریکا) نیاز داشته‌اند، بررسی شده است. نتایج این بررسی منتشر شده و مشخص شده است که گوشی‌های هوآوی و آنر (که آن هم توسط هوآوی تولید می‌شود) به همراه اپل سه برندی هستند که دستگاه‌های آنها پس از خرید کمتر از دیگر برندها به گارانتی نیاز پیدا می‌کند و به عنوان مثال در طول این دوره کمتر دچار شکستگی می‌شوند.

این که در این لیست هوآوی و آنر در جایگاهی بالاتر از اپل و دیگر شرکت‌های سازنده گوشی قرار گرفته‌اند، نشان از بالا بودن کیفیت ساخت دستگاه‌های این برند چینی در سال‌های اخیر داشته است.

اما در این مطالعه نکته جالب توجه دیگری نیز وجود داشت که آن هم به زمان نگهداری گوشی توسط کاربران اشاره کرده است. تحقیقات جدید نشان داده است که حالا میانگین زمانی که کاربران از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند به ۳ سال افزایش یافته است و این همان چیزی است که صنعت موبایل از آن وحشت داشت. این موضوع البته به قراردادهای میان اپراتورها و مشترکان آنها ربط زیادی ندارد، بلکه نشان دهنده این موضوع است که گوشی‌های هوشمند جدید توانایی‌های زیادی دارند و شما برای آنکه نیاز به تعویض گوشی و خرید محصول بهتر را در خود پیدا کنید، به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.

نظر شما چیست؟ موبایل شما تا کنون به تعمیر نیاز پیدا کرده است؟ ایراد پیش آمده از خود دستگاه بوده یا توسط شما ایجاد شده است؟ مدل دستگاه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حاج حسن ملقب به ماشالله خان

عه؟ سامسونگ کو؟ کصافتا رشوه دادن نزاشتن سامسونگ بیاد تو این لیست 😂😂😂 چش دیدن قدرت سامسونگو نداشتن
عه؟ کجاس پس‌سامسونگ با اصالت و با کیفیت؟
این هست قدرت هواوی فرو بره تو … ترولای سامسونگی بیاین ریملای کنین برام قد قد کنین بخندم 😂

_V_

این از غار در اومد باز😅
جالبه اینم بدونید وقتی سامسونگ ۴ ساله تستای جریو پاس کرده و از دو سال پیش گوشیاش تو دراپ تست phone buff به ده راند میرسه
هواوی تو دو سریی که اساسی تبلیغشونو کرد!(میت۲۰ و پی۲۰) با فشار دست ترک میخوره،حالا تو پی۳۰ دوباره درست کرده
مطمئنم همین ماشی هم خودش پشماش ریخته از امار این شرکته😂

majidbolhasani

گوشی های هر شرکتی چه سامی باشه چه سونی و یا اچ تی سی که ۴ سال پیش این امتیازات رو گرفتن در برابر گوشیهای شرکتی که الان این امتیاز رو بگیره از زمین تا آسمون فرق داره و گرفتن این امتیاز الان به مراتب خیلی سخت تر شده چون تمام شرکت ها الان گوشی های فلزی و مقاوم دارن تولید میکنن و اینکه بتونی در این بین از رقبا بالاتر باشی خیلی حرفه و تلاش زیادی رو ایجاب میکنه هواوی خیلی تلاش کرده و حقش هست.

_V_

داش میگم سام چهار ساله با گوشیای شیشه ایش مقاومتارو پاس میکنه اونوقت هواوی تازه با پی۳۰ پرو رسیده

_V_

در ضمن الان گوشیا شیشه ای و سرامیکی هستن
و سامسونگ و اپل و سونی و نوکیا مقاوم بودن و هستن!

_V_

شیائومیم همچنین

ronin

قابل توجه اونایی که به برندای چینی بی کیفیت میگن
یارو‌ برند محبوبش گند زده میاد به چینیا میگه بنجل😅

علی شیخ زاده

هواوی برای برند سازی مجبور بود تمام تلاشش و برای بالا بردن کیفیت بکار بگیرع و واقعا همینطور هم شده.
ظرف چند سال کیفیت رو از صفر به اینجا رسونده

Amir galaxy

هر مشکلی از گوشی های سامسونگ دیگم مال پنل بود….پنل های اولد حساس هستن دیگه
S7 دوستم توی مشهد که رفیتم ترین هوایی از بالا افتاد پایین فقط صفحه ش شکست که عوض کرد و هیچ جای دیگش اسیب ندیده
خوشبختانه یا بدبختانه😂سامسونگ گوشی های میانرده رو هم به پنل اولد مجهز کرده که هم خوبه هم بد(واقعا نیاز به مراقبت داره)

_V_

خیلی گرونه

Taktaz

واقعا کیفیت ساخت گوشیهای هواوی عالیه من که مدام گوشی عوض میکنم تا حالا ندیم مشکلات رایج گوشیای دیگه برای هواوی پیش بیاد مگر بعد از استفاده طولانی ولی توی گوشیای اپل مشکل زیاد دیدم که مشکل باطری و آنتن دهی و صفحه نمایش جزو مشکلات رایج آیفون هست…

majidbolhasani

من توی مطالب قبلی گفتم و اینجا هم میگم دوستان عزیزان همشهری های عزیز و هم وطن عزیز هواوی یا سامسونگ یا آیفون برای ما و کلا دنیا در صورتی خوب هستش که کیفیت محصول تولید شده و کارایی و تکنولوژی روز رو به مصرف کننده ارائه بده و روز به روز این آیتم ها رو بالاتر ببره کاری به برندهای دیگر رقیب هواوی ندارم ولی وجدانن و واقع بینانه اگه بخوایم نظر بدیم اینه که هواوی واقعا داره ماه به ماه نوآوری و زوم بیشتر در دوربین و دو سیمکارت هم زمان فعال در حالت فورجی و خیلی چیزای دیگه رو برای اولین بار ارائه میده و شرکت خوش نام و با سرعت پیشرفت بالایی شده.دم هر شرکتی چه هواوی باشه و چه هر شرکت دیگه ای مثل Xو Y…… گرم که به ارائه محصول بهتر برای دنیا هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)