حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی فیفا ۲۰۲۰ (FIFA 2020) مشخص شد: شنبه ۱۸ خرداد ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | بازی

استودیو بازی سازی الکترونیک آرتز (EA) کاملا غیر منتظره تیزر کوتاهی برای بازی FIFA 20 منتشر کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که انتظار می‌رفت تا در جریان E3 2019 شاهد معرفی نسخه جدید سری فیفا باشیم. در این تیزر تاریخ معرفی فیفا ۲۰۲۰ (FIFA 2020) مشخص شده که فردا، شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تیزر فیفا ۲۰۲۰ (FIFA 2020)

تیزر فیفا ۲۰۲۰ (FIFA 2020)

تیزر فیفا ۲۰۲۰ (FIFA 2020)

تیزر کوتاه EA برای بازی فیفا ۲۰۲۰ (FIFA 20) تنها شش ثانیه زمان دارد و جز لوگوی بازی چیز دیگری را به نمایش نمی‌گذارد. البته در پایان ویدیو تاریخ ۱۸ خرداد ۹۸ نشان داده می‌شود که بدون شک به زمان برگزاری کنفرانس EA Play اشاره دارد. ظاهراً، الکترونیک آرتز قصد دارد تا در جریان رویداد E3 2019 نخستین جزئیات از این عنوان مورد انتظار را به اشتراک بگذارد.

اگرچه بازی FIFA 20 امروز رسماً معرفی شد اما چند روز پیش شاهد انتشار اولین اطلاعات از تغییرات گیم پلی آن بودیم. قابل توجه ترین تغییر به سیستم دفاعی مربوط می‌شود. در نسخه جدید سیستم دفاعی تاکید و تمرکز بیشتری روی عملکرد دستی توسط کاربر قرار گرفته و در نتیجه سهم کامپیوتر در دفاع از دروازه کاهش یافته است. به طور کلی، میزان تاثیر گذاری دفاع اتوماتیک دیگر همانند گذشته نیست.

بازی FIFA 20

بازی FIFA 20

سیستم شوت زنی هم بازطراحی شده است. از این پس، مهاجمان در شرایطی که توسط مدافعان یا دروازه بان تحت فشار نیستند، دقت بیشتری در شوت زنی خواهند داشت. در سناریوهای این چنینی، زمان پاسخ دهی دروازه بانان نیز کاهش می‌یابد تا از این پس شاهد واکنش‌های غیر واقعی از سوی آن‌ها نباشیم.مکانیزم Timed Finishing هم بدون تغییر نبوده است. پنجره زمان بندی برای شوت‌های صحیح کاهش یافته و مقداری نیز از میزان دقت آن‌ها کاسته شده است. البته این نوع شوت‌ها همچنان دقتشان از شوت‌هایی که با استفاده سیستم شوت زنی دستی زده می‌شوند بالاتر است.

بازی FIFA 20

بازی FIFA 20

الکترونیک آرتز همچنین قصد دارد تا با اعمال تغییراتی در سیستم پاسکاری، آن‌ را واقع گرایانه تر از همیشه بسازد. برای مثال، در بازی FIFA 20 پاس‌های تک ضرب از سرعت و دقت کمتری برخوردار خواهند بود. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره پلتفرم‌ها و تاریخ انتشار در دسترس نیست اما انتظار می‌رود نسخه جدید فیفا در فصل پاییز برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود.

منتظر فیفا ۲۰۲۰ هستید؟ چه انتظاراتی از این عنوان محبوب دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

با این وضعیت ارز یک لپ‌تاب پایین رده شده 6 میلیون با پردازنده i3
حتی نمیشه باحاش منچ بازی کرد

REZA

واقعا افتضاح شده حتی برا بازی هم اگه بخواد ادم کنسول بخره پول بازیش و چطور جور کنه،تازه ارزش نداره بخاطر گاهی بازی کردن این همه هزینه کنه ادم،چون لپ تاو هم گرونه و ،برای کار هم باید با همون i3 یجوری سر کرد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)