حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۲۰۱۹ تلویزیون سامسونگ The Frame و The Serif با پنل QLED معرفی شدند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | تلویزیون، سامسونگ

شرکت سامسونگ برای اولین در سال 2015 تلویزیون های Lifestyle خود با عناوین The Frame و Serif را معرفی کرد؛ طراحی این تلویزیون ها با کمک چند طرح مطرح جهان، از جمله Erwan Bouroullec و Ronan صورت گرفته و یک تیم تخصصی تلویزیون نیز بر روی ویژگی های آن تمرکز کرده اند. امروز بزرگترین سازنده تلویزیون در جهان، از نسل بعدی تلویزیون های The Frame و Serif برای سال 2019 پرده برداری کرده است. مدل ۲۰۱۹ تلویزیون سامسونگ The Frame و The Serif با پنل QLED معرفی شدند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی‌ همراه باشید.

تلویزیون ۲۰۱۹ سامسونگ

تلویزیون ۲۰۱۹ سامسونگ

مدل های 2019 از تلویزیون های The Frame و Serif، یک سبک زندگی خاص

روند مد و طراحی جهانی به سبک سادگی و تمرکز بر روی رنگ آمیزی پیش می رود. در همین راستا سامسونگ هم که می داند بسیاری از مردم علاقمند به ترکیبی از هنر و فناوری در یک دستگاه هستند، تلویزیون های The Frame و Serif را به گونه ای طراحی کرده است که بدون نیاز به اتصال کابل ها به پشت دستگاه، با یک دستگاه جانبی موسوم به One Connect کار خواهند کرد.

به واقع تلویزیون های The Frame و Serif بدون این دستگاه تنها روشن شده و هیچ یک از ویژگی های آنها فعال نمی گردد. در مدل های 2019، در تمامی مدل ها شاهد استفاده از رزولوشن 4K و سیستم عامل جدید Tizen 5 هستیم. تلویزیون The Frame که طراحی اصلی آن برای ترکیب با قاب های تصاویر در منازل هماهنگ شده است، در ابعاد 43 الی 65 اینچی تولید شده و می تواند در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، مانند یک قابل عکس تصاویر انتخابی شما را نمایش دهد.

این تصاویر می تواند از فروشگاه های آنلاین که اپلیکیشن های آنها در تلویزیون گنجانده شده است انجام گرفته و یا از تصاویر داخل حافظه بهره مند شوید. این تصاویر آثار برخی هنرمندان کلاسیک را نیر در خود جای داده اند. تلویزیون های The Frame و Serif این‌بار از پنل های کاملا کوانتومی بهره برده و مانند تلویزیون های QLED این شرکت هستند. تلویزیون های Serif در ابعاد 43 الی 55 اینچی طراحی شده و آنها با برنامه های Apple TV و AirPlay 2 نیز سازگاری کامل دارند.

سامسونگ از حداقل 2 دستیار صوتی در این تلویزیون ها استفاده می کند. به هر حال برای خرید مدل های 2019 از تلویزیون های The Frame و Serif باید هزینه یک تلویزیون سطح بالای QLED را پرداخت نمایید؛ اما مطمئن باشید که بهترین تلویزیون سبک زندگی را خریداری می کنید. شاید در ایران خرید این تلویزیون ها از اولویت کمتری برخوردار باشد…!

نظر شما درباره تلویزیون های ۲۰۱۹ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

👍

Amin B3DA

ایده جالبیه. عین قاب شده. البته بیشتر ظاهر دکوری داره و به درد ایرانیا ک همش پا تلویزیونن نمیخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)