حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام با قابلیت Data Saver

اگر شما جز کابران اینستاگرام باشید حتما یکی از قاتلین اصلی حجم اینترنت سمت، همین شبکه اجتماعی مبتنی بر محتوای تصویری است. اگر دوست دارید در مصرف اینترنت اینستاگرام صرفه جویی کنید، این مطلب که درباره قابلیت جدید اینستاگرام صحبت می کند برای شماست. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا آموزش کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام با قابلیت Data Saver را داشته باشیم.

کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

اینستاگرام، شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری محتوای عکس و فیلم که متعلق به فیسبوک می‌باشد در آخرین آپدیت خود چند تغییر و قابلیت جدید ایجاد کرده است. در جدیدترین به‌روزرسانی این اپلیکیشن موبایلی رابط کاربری دوربین را بازطراحی شده است، استیکرهای جدید اضافه شده، امکان خرید در استوری‌ها فراهم شده و چند قابلیت دیگر. در کنار تمامی موارد ذکر شده اینستاگرام یک امکان جدید را نیز برای کاهش مصرف اینترنت توسط این برنامه فراهم کرده است. این قابلیت در آپدیت جدید در ابتدا برای کاربران اندرویدی در دسترس قرار گرفته است.

ویدئوهای اینستاگرامی در حالتی که Data Saver را فعال کنید، به منظور صرفه‌جویی در مصرف اینترنت شما به‌طور خودکار بارگذاری نخواهند شد. عکس‌ها نیز با بالاترین رزولوشن نمایش داده نمی‌شوند مگر آنکه برروی آنها ضربه بزنید. این امکان به کاربران کنترل بسیار بهتری برروی محتوایی که قصد تماشای آن را دارند خواهند داد و مهمتر از همه آنکه برروی صرفه جویی در مصرف اینترنت نیز تمرکز خواهد داشت. به غیر از با فعال شدن این قابلیت امکان بارگذاری عکس‌ها سریع‌تر از همیشه خواهد بود؛ زیرا دیگر کل محتوای جدید برنامه در حال دانلود شدن نیست.

آموزش فعال سازی Data Saver اینستاگرام

آموزش فعال سازی Data Saver اینستاگرام

آموزش فعال سازی Data Saver اینستاگرام

برای فعال کردن این قابلیت، باید از طریق منوی Settings، گزینه Account و بعد از آن Mobile data use (در بعضی گوشی‌های Celluar data use) را انتخاب کنید. در این منو سه گزینه “هرگز”، “فقط با وای‌فای” و “وای‌فای + اینترنت موبایل” وجود دارد که کاربران می‌توانند انتخاب کنند که در چه حالتی اینترنت کمتر استفاده شود.

این قابلیت برای کشورهایی در نظر گرفته شده است که سرعت اینترنت در آنها در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کند است. اینستاگرام این ویژگی را در روزهای آینده در سراسر جهان منتشر خواهد کرد. بنابراین ممکن است در حال حاضر این گزینه در منوی تنظیمات برنامه شما وجود نداشته باشد. طبق بررسی‌های صورت گرفته قابلیت مورد نظر برای تعدادی از کاربران داخل کشور در دسترس است، اما آن هم نه به‌طور کامل. به‌گونه‌ای که امکان پخش خودکار ویدئو در فید و استوری هنوز لحاظ نشده است.

آیا شما قابلیت جدید Data Saver اینستاگرام را دریافت کرده‌اید؟ به نظر شما این ویژگی تا چه اندازه می‌تواند مفید واقع شود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
unboxing Xperia 1 منتشر شد ❤
لطفاً پوشش بدید
https://youtu.be/KWJPQ9B4BqE

Alireza1995

سلام آقای عطایی
خدایی دیگ شورش در اومده این همه تبلیغات برا چیه
خیلی خیلی آزار دهنده است
ازت خواهش میکنم ی کاري کنید

REZA

اقای عطایی من هردفعه ک میام تو سایت باید وارد حسابم بشم .همه اینجورن یا فقط برای من؟

Soheil Rezayiha

الجی میخواد از سری W مخصوص بازار هند رونمایی کنه تا به رقابت با Galaxy M و Realme و Xiaomi بره.
از جمله مشخصات این گوشیا به دوربین سه تایی ( احتمالا ۳ اپتیک متفاوت مثل وی۴۰ ) و ناچ قطره ای و رنگهای گرادینت اشاره کرد . اخیرا یکی از مدیران الجی هند رو هنگام استفاده از سری W مشاهده کردن .

منبع: Gizchina

_V_

مث سری ام سامسونگ میشه دیگع😑بعدشم شک نکن سامسکنگم نمیتونه شکست بده چ برسه به شیائومی

amer

ایول

Amin B3DA

این بخش بود از اول. منتها انتخاب نمیشد کرد نوع شبکه را و فقط روشن خاموش داشت. اسمش data cellular بود ظاهرا اگ اشتباه ننوشته باشم
کارشم اینه هم پخش اتوماتیک ویدیو ها توی قسمت سرچ را غیرفعال میکنه و هم کیفیت کلیپ ها را نسبت به سرعتتون پایین میاره (عیت یوتیوب و آپارت و..)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)