حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس با دو نمایشگر در دست توسعه است

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

به تازگی خبری در راستای محصولات جدید مایکروسافت منتشر شده و ظاهرا این شرکت بزودی با برگزاری مراسمی قصد دارد تا از محصولات جدیدش که با دو نمایشگر ارائه شده اند رونمایی کنند. در حقیقت سرفیس با دو نمایشگر در دست توسعه است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سرفیس مایکروسافت با دو نمایشگر

بر اساس گزارش ها اکنون دو سال است که مایکروسافت در حال ساخت این محصولات دو نمایشگری بوده و در کامپیوتکس نیز شاهد رایج شدن این سری محصولات بوده ایم که تحولی عظیم را در دنیای لپ تاپ ها و به کلی تکنولوژی ایجاد خواهند کرد. در ادامه جزییات بیشتر را در رابطه با این محصولات جدید مایکروسافت ارائه خواهیم کرد.

مایکروسافت با نام مبهم Centaurus پروژه ای از محصولات جدید خود را آغاز کرده و قصد دارد تا لپ تاپ های جدید تاشویی با دو نمایشگر را ارائه دهد. البته گزارش ها اینطور است که این سری محصولات نسبتا کوچکتر هستند اما احتمالا بسیار کاربردی طراحی خواهند شد

این لپ تاپ جدید مایکروسافت از نسخه ساده ویندوز بهره خواهد برد و در واقع می توان گفت که نسخه کوچک سرفیس است که احتمالا با قابلیت های گسترده تری در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. گفته می شود این محصولات قبل از اینکه برای عموم رونمایی شود در اختیار کارمندان مایکروسافت قرار خواهد گرفت.

در نتیجه این پروژه به صورت کاملا مخفیانه به راه افتاده تا حدی که کارمندان این شرکت هم از جزییات این محصول بی خبر هستند. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار و یا رونمایی این محصول جدید مایکروسافت مشخص نشده اما گفته می شود که تا 6 ماه آینده این محصول یا محصولات جدید رونمایی شوند. این مخفی کاری های مایکروسافت بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد و امیدواریم که هرچه زودتر این محصولات رونمایی و ارائه شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس مایکروسافت با دو نمایشگر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)