حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک پرو ۲۰۱۹ اپل با قیمت ۶۰۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

اپل دیروز در کنفرانس WWMC 2019 مک پرو را معرفی کرد که یک نسخه کاملا جدید از کامپیوتر رومیزی پرچمداری است که از سال 2013 بهبود و به روز رسانی آنچنانی نداشت. مک پرو ۲۰۱۹ اپل با قیمت ۶۰۰۰ دلار رسما معرفی شد و حالا با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مک پرو ۲۰۱۹ (Mac Pro 2019)

مک پرو ۲۰۱۹

مک پرو ۲۰۱۹

ویژگی و مشخصات جدید این کامپیوتر 5،999 دلاری شامل پردازنده 28 هسته‌ای اینتل زئون، رم 32 گیگابایتی، کارت گرافیک Radeon Pro 580X و حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی است که در پاییز عرضه خواهد شد.

مشخصات عالی‌تر 2019 Mac Pro، برخی اجزای جدید و بسیار سنگین از جمله یک پردازنده گرافیکی Radeon Pro Vega II و کارت گرافیک اختصاصی Apple Afterburner را نشان می‌دهد که می‌تواند بیش از 6 میلیارد پیکسل را در ثانیه پردازش کند. اپل همچنین علاوه بر رایانه جدید، از یک صفحه نمایش جدید به نام 6K Retina نیز رونمایی کرد. آنچه ما در مورد مشخصات مک پروی 2019 می‌دانیم عبارت است از :

  • ۱- قاب فولادی و ضدزنگ که امکان دسترسی  360 درجه‌ای به قطعات داخلی را فراهم می‌کند
  • ۲- پردازنده اینتل Xeon حداکثر 28 هسته‌ای و 300 وات توان حرارتی
  • ۳- حافظه 1.5 ترابایتی سیستم
  • ۴- 8 اسلات PCL
  • ۵- کارت گرافیک‌های Radeon Pro Vega II Duo یاRadeon Pro 580X
  • ۶- پشتیبانی از حداکثر دو ماژول تاندربولت و 500 وات توان حرارتی
  • ۷- کارت گرافیک Afterburner ASIC که می‌تواند 6 میلیارد پیکسل را در ثانیه پردازش کند و 3 جریان از 8K RAW را پخش کند
  • ۸- دو پورت از نوع تاندربولت 3
  • ۹- دو پورت USB  از نوع A
  • ۱۰- اسلات PCI Expres، DisplayPort و توان حرارتی
  • ۱۱- مینی جک صوتی 3.5 میلی متری
  • ۱۲- دو پورت اترنت داخلی 10 گیگابایتی

مدل جدید، طراحی مشابه یک قالب بزرگ پنیر یا شاید حتی “رنده” دارد که قابلیت سفارشی‌سازی بیشتری نسبت به  طراحی Trash can مک پرو در سال ۲۰۱۳ دارد. نسخه 2019 قاب فولادی ضد زنگ و کیس آلومینیومی دارد که هنگام جدا کردن، امکان دسترسی بی‌نظیر به داخل مک پرو را فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که مک پروی جدید از بسیاری از دستگاه‌های مدرن اپل متفاوت بدانیم. چرا که اکثر آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که امکان ارتقا آنها، راحت‌تر از تغییر و یا تعمیر آنهاست.

اپل نمایشگر Pro Display XDR را با پنل Retina 6K معرفی شد

به غیر از یک سری تغییرات کوچک در مشخصات در سال ۲۰۱۷ این شرکت طی شش سال گذشته کامپیوتر رده بالای خود را نادیده گرفته بود. دوره‌ای که طی آن رقبا با استفاده از پردازنده‌ها و کارت گرافیک‌ها و طراحی‌ کیس‌های جدید تلاش کردند تا در این بازار که در اختیار اپل بود نفوذ بیشتری پیدا کنند. مک پروی جدید قدرتمندترین کامپیوتری است که اپل تا به حال تولید کرده است و با کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و رده بالا که برای مدیریت برنامه‌های ویرایش ویدئو و چندرسانه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند رقابت خواهد کرد.

مک پرو در سال 2013 به خاطر ظرافت و قدرت، اجزای پیشرفته و عملکرد عالی با قیمت بسیار بالایی عرضه شد و یکی از بهترین دستگاه‌های ویندوز آن روزها بود که قیمتی بالغ بر 8099 دلار داشت و گرانتر از مدل جدیدی بود که امروز معرفی شد.

نظر شما درباره مک پرو جدید چیست؟ نسخه ۲۰۱۹ این کامپیوتر رومیزی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قدرتش رو نمیشه درک کرد یه غول هست اابته نسخه فول پنجاه هزار دلار قیمت داره

vahid

قیمتش میشه 80میلیون البته اگه گمرگ و هزینه حمل و نقل و کوفت زهر مار بهش اضافه بشه تو ایران زیر130ملیون نمیتونه باشه،، حالا این دوستمون میگه نسخه فولش 50هزار دلاره من مراسم ندیدم و نمیدونم چی داره که انقد اختلاف قیمت داره ولی بازهم بخوام تو ایران هزینه هاشو حساب کنی نزدیک به ی میلیارد میشه واسه کسی که دوس داره تکنولوژی رو و میخواد که بهترین رو داشته باشه،،، من اگه مثل خیلیا که پول مفت و بی زحمت و با رانت بدست میووردن بدست میووردم و پولم سرریزش اون قدی بود که نمیدونستم چه جوری خرج کنم 50هزار دلار که سهله 200هزار دارم بود میخریدم شاید از یک دهم امکناتشم سر در نمیووردم ولی بازم دوست داشتم ی همچین محصول لاکچری رو داشته باشم فقط از داشتنش لذت می‌بردم کاری به کارایی و قدرت شم نداشتم و فقط از اینکه ی ساخته دست بشر میتونه انقد قدرت داشته باشه میدونستم این قدرت تو این دستگاه هست لذت میبردم

_V_

اره داش قدرتش خیلیه

_V_

البته قدرتش حاصل محصولات اینتل و ای ام دیه 😐

_V_

یک و نیم ترابایت رم و ۵۶ ترافلاپس توان گرافیکی :)))))
البته قیمتشم حرفه ایه💨😑✋
ولی نمایشگری که داده بالاترین روشناییش ۱۰۰۰ نیته و تو یه حالا ویژه تا ۱۶۰۰ نیت میره🙁و ال سی دیه😑
شکلشم شبیه رندس 😐

silver30

سایز رندش اندازه سیب زمینی سرخ شده های دور میدان بو علی همدانه خخخخ

_V_

😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)