حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رشد فروش گجت های پوشیدنی هواوی تا ۳ برابر در ۳ ماهه اول ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

افزایش فروش گجت های پوشیدنی هواوی به قرارگیری این شرکت در رتبه سوم پرفروش‌ترین سازندگان گجت های پوشیدنی منجر شد. اکنون هواوی در بازار یاد شده، بالاتر از شرکت‌هایی همچون سامسونگ و فیت بیت قرار دارد. این در نتیجه رشد فروش گجت های پوشیدنی هواوی تا ۳ برابر در ۳ ماهه اول ۲۰۱۹ است. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی در جایگاه سوم پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی

بر اساس جدیدترین گزارش IDC، اپل همچنان به عنوان بزرگترین سازنده گجت های پوشیدنی در دنیا شناخته می‌شود، چرا که حداقل در دسته‌بندی ساعت‌های هوشمند، محصولات سری اپل واچ، جزو نخستین انتخا‌ب‌های کاربران به شمار می‌روند. با این حال، دو شرکت سامسونگ و هواوی رفته رفته سهمشان از این بازار را افزایش می‌‌دهند. به دو شرکت نام برده باید شیائومی را نیز اضافه کرد. هر سه موفق شدند طی ربع اول سال 2019 فروش بیشتری را در بازار گجت های پوشیدنی تجربه کنند.

افزایش ۲۸۲ درصدی فروش گجت های پوشیدنی هواوی

طبق گزارش جدید، میزان فروش گجت های پوشیدنی هواوی طی اولین سه ماهه سال جاری، در مقایسه با همین بازه زمانی در سال 2018، چیزی حدود 282 درصد افزایش پیدا کرده است! افزایش سه برابری هواوی سبب شد این شرکت چیزی حدود 5 میلیون دستگاه از انواع مختلف گجت های پوشیدنی همچون ساعت هوشمند و مچ بند سلامتی در اولین ربع 2019 به فروش برساند. اپل با فروش 12.8 میلیون همچنان در این بازار پرچمداری می‌کند. پشت سر آن با اختلاف زیاد شیائومی قرار دارد. این شرکت چینی موفق شد طی بازه زمانی یاد شده 6.6 میلیون گجت پوشیدنی مختلف به فروش برساند.

فروش 5 میلیونی هواوی آن را بالاتر از سامسونگ و فیت بیت در رده سوم پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌دهد. دو شرکت نام برده طی اولین سه ماهه سال جاری به ترتیب 4.3 و 2.9 میلیون گجت پوشیدنی فروختند.

البته هر سه شرکت شیائومی، سامسونگ و هواوی، با در نظر گرفتن میزان فروش آن‌ها در بازار گجت های پوشیدنی طی اولین ربع سال 2018 پیشرفت داشته‌اند، اما پیشرفت هواوی شدیدا چشمگیر است. افزایش میزان فروش 282 درصدی هواوی را باید با رشد 151 درصدی سامسونگ و 68 درصد شیائومی مقایسه کرد.

اپل در حال حاضر 25.8 درصد سهم بازار را در اختیار دارد. بعد از آن، نوبت به شیائومی با سهم 13.3 درصدی می‌رسد. افزایش ناگهانی میزان فروش گجت های پوشیدنی هواوی به این شرکت کمک کرد به لطف کسب سهم 10 درصدی از بازار، در رده سوم قرار بگیرد.

بر اساس گفته‌های IDC Mobile Device Trackers، حذف درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از گوشی های هوشمند و افزایش تمایل کاربران به استفاده از دستیارهای مجازی سبب بالا رفتن میزان فروش گجت‌ های پوشیدنی (داخل گوشی) شده است. به عقیده وی، روال افزایشی فروش این نوع گجت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام از گجت های پوشیدنی هواوی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

یه خبری دیروز بعضی از سایتا گذاشتن مبنی بر اینکه هواوی خط تولید گوشی هاشو متوقف کرده نمیدونم چقد صحت داشته باشه! 🤔🤔🤔

_V_

اره داش تو اینستام پره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)