حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی برای حضور قوی تر در بازار آفریقا برنامه ریزی می کند

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

شرکت هواوی روز گذشته اعلام کرد که آن‌ها پیش‌نویس یک توافق‌نامه برای تقویت همکاری خود با اتحادیه آفریقا در زمینه‌ی حوزه‌هایی مانند ارتباطات ۵G امضا کرده‌اند. هواوی برای حضور قوی تر در بازار آفریقا برنامه ریزی می کند و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اتحادیه آفریقا را می‌توان معادل اتحادیه اروپا ولی در قاره سیاه درنظر گرفت که ۵۵ کشور عضو آن هستند. طبق این توافق‌نامه، همکاری هواوی با کشورهایی آفریقایی در حوزه‌هایی مانند پردازش ابری، هوش مصنوعی و شبکه‌های پرسرعت بیشتر خواهد شد.

هواوی که دومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است و در زمینه‌ی زیرساخت‌های شبکه ۵G هم حرف اول را می‌زند، به دلیل قرار گرفتن در لیست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا با مشکلات زیادی روبرو شده است. دولت آمریکا می‌گوید که تجهیزات هواوی می‌تواند به عنوان اسب تورآ برای دولت چین انجام وظیفه کند و هواوی هم همواره این ادعاها را رد می‌کند. در چنین شرایطی، خبر همکاری گسترده هواوی‌ با کشورهای آفریقایی خبر مهمی برای این کمپانی چینی محسوب می‌شود.

نائب رییس بخش آفریقای شمالی هواوی‌ در این زمینه می‌گوید: «این همکاری نشانه‌ای مبنی بر اعتماد بین اتحادیه آفریقا و هواوی‌ است.» او در ادامه افزوده: «اتحادیه آفریقا سیستم‌های ما را به دقت بررسی کرده‌اند و بر شایعات مربوط به افشای اطلاعات خط بطلان کشیده‌اند.»

در سال ۲۰۱۸، روزنامه فرانسوی لوموند گزارشی منتشر کرد که در آن آمده بود چین از سال ۲۰۱۲ مشغول جاسوسی از دفتر مرکزی اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا بوده است. اتحادیه آفریقا در آن زمان این ادعا را رد کرد.

چین مهم‌ترین شریک تجاری قاره آفریقا محسوب می‌شود و میلیاردها دلار در زمینه‌ی زیرساخت‌هایی مانند جاده‌ها، راه‌آهن و بنادر و بهره‌گیری از منابع طبیعی سرمایه‌گذاری کرده است.

نظر شما درباره این برنامه ریزی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

خط تولید گوشی های هوآوی متوقف شد.

خبرها حاکیست که هواوی تحت تاثیر کاهش تقاضای بازار و مواجهه با تحریم‌های تجاری آمریکا خط تولید گوشی‌های هوشمند این برند را متوقف کرده است.
.
⏺️هواوی که بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، دومین شرکت تولیدکننده و عرضه کننده موبایل در جهان به شمار می‌رفت، حالا در طول یک سال گذشته بخصوص اخیراً، از سوی دولت ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و کشورهای هم پیمانش به اتهام جاسوسی از کاربران، نقض حریم خصوصی و همکاری با دولت چین تحت فشارهای سیاسی و تجاری متعددی قرار گرفته است و با اینکه بارها تمامی اتهامات وارده را رد و تکذیب کرده، نتوانسته جلوی بدبینی کاخ سفید و برخی از متحدانش را بگیرد.

vahid abedi

حالا ادرس عروسی رو نگفتین کجاست

یعنی هواوی که برا شما این قدر بی ارزش بود و ادعای بی ارزشی مبکردین حالا با این تحریمها و خوشحالی شدید و بشکن زدن و عروسی گرفتن هایتان نشان دادین که برعکس چقدر ازش ترس و واهمه داشتین

ادم از شکست یک رقیب ضعیف و بی ارزش خوشحالی و شادی از خودش نشون نمیده و با تمام وجود بشکن نمیزنه

و شب و روزش عروسی نمیگیره

جملات و رفتار هر فرد نشان دهنده فکر واقعی اوست نه فقط ادعا و بیان

amer

سلام جناب چالتون عزیز
لطفا منبع خبر قید بفرمایید با تشکر

ronin

جناب چالتون عزیز😂😂
ترولا به همدیگه چه نونی قرض میدن
تحریم هواوی هر بدی داشت باعث شد ترول همه برندا با هم متحد شن😂👍

_V_

ک*خل اینا قبلا باهم همین جور بودن

afsoongaregisoo

منبع خبر؟

afsoongaregisoo

هواوی آینده روشنی داره .کلا تمام کمپانی های چینی آینده فوق العاده ای در انتظار شون هست .موفق باشند .بشخصه که سه ساله از گوشی های چینی استفاده میکنم آنقدر هم راضی هستم که گوشی بعدیم هم چینی باشه .

علی شیخ زاده
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)