حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع اپل برای نمایشگر تاشو ثبت شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، حق اختراع

به گزارش سی ان ان، اپل حق امتیاز صفحه نمایش آیفون تاشو اپل را دریافت کرده است. این حق امتیاز که توسط بنگاه تجارت و حق امتیاز آمریکا ارائه شده، دستگاهی الکترونیکی با صفحه نمایش و کاور تاشو را توصیف می نماید. حق اختراع اپل برای نمایشگر تاشو ثبت شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

حق اختراع اپل برای نمایشگر تاشو آیفون تاشو

گاهی اوقات کمپانی ها، از جمله اپل حق امتیازاتی را دریافت می کنند اما هیچ وقت ثمره ای از آن حاصل نمی شود؛ چرا که به بار نشستن یک محصول حتماً باید سود مالی برای شرکت ها داشته باشد. درخواست این حق امتیاز در سال 2018 در میان درخواست های دیگر اپل در مورد دستگاه های تاشو تقدیم بنگاه تجارت شده بود. اپل اولین شرکتی بود که این حق امتیاز را دریافت کرد.

یک تحلیلگر به نام دنیل ایوز گفت: «تلفن های تاشو و شبکه 5G نسل بعدی تلفن های همراه را تعیین می کنند.» او به سی ان ان گفت که اپل سال هاست به ایده ی تلفن تاشو می اندیشد و از سال 2017 رسماً به ارزیابی تولید آن مشغول است.

در گذشته اپل حق امتیازهایی برای صفحه نمایش تاشو با حسگر اثر انگشت و شبیه به کتاب و همچنین آیفون تاشو اپل که مثل گیره به لباس بچسبد، دریافت کرده بود. اما حالا ایوز عقیده دارد حق امتیاز جدید اپل از اهمیت خاصی برخوردار است؛ چرا که نشان می دهد اپل قصد تولید تلفن همراه تاشو دارد. در کنگره ی جهانی موبایل، سامسونگ و هواوی تلفن های تاشوی خود را معرفی کردند، اما در روانه کردن آن ها به بازار دچار مشکل شدند.
چندین گزارش از اولین کسانی که به گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلاری دسترسی داشتند، منتشر شد که خبر از شکستن صفحه نمایش تنها چند روز پس از استفاده می داد. سامسونگ تاریخ عرضه را از ماه آوریل تغییر داد اما تاریخ جدید را اعلام نکرد. در روز جمعه هم Best Buy پیش سفارشات گلکسی فولد را لغو نمود.
هواوی هم که به دلیل جنگ اقتصادی میان آمریکا و چین و تصمیم آمریکا برای قطع ارتباط اقتصادی با این کشور، به فهرست کمپانی های تحریم شده از سوی آمریکا اضافه شد. ایوز گفت:«کمپانی های دیگر در مبحث تلفن تاشو، پشت سر سامسونگ قرار می گرفتند اما فولد هم مشکل فنی پیدا کرد هم قیمت بالایی داشت.»

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اپل امسال یا سال بعد به بازار موبایل های تاشو ورود کند؟ من فکر می کنم سال ۲۰۲۰ باید برای آیفون ها حسابی جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

خیلی هم عالی👌
طراحی شبیه به گلکسی فولد اما حاشیه هایش کمترِ

Amir galaxy

به همراه ناچ برای موبایل
چیزی که تو عکس مشخصه

ahmad

مسخره

_V_

پنل هاشو از کجا تامین میکنه

chalton

وقتی اپل هم دنباله رو سامسونگ میشود و طراحی سامسونگ رو منطقی و بهتر میداند.👏👏

silver30

حالا دیده همه گوشی تاشو میزنن گفته سالهاست به ایده ی تلفن تاشو می اندیشد(اره جون عمت).بابا راحت بگو ماهم میخوایم تاشو بزنیم ولی بهترش اینقد ادای اولی هارو در نیار میخوری زمین

Arrow

واقعا جالب نیست مخصوصا توی حالت بسته خیلی بدا طراحیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)