حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییرات قابل توجه در رابط کاربری مرورگر اینترنت سامسونگ

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ اعلام کرده است که آخرین آپدیت مرورگر اینترنتی شرکت تغییرات بزرگی دارد. جدای از حل مشکلات و بهبود عملکرد نرم‌افزار، این بار شاهد تغییرات اساسی در رابط کاربری مرورگر اینترنتی سامسونگ خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تغییرات قابل توجه در رابط کاربری مرورگر اینترنت سامسونگ صحبت کنیم.

آپدیت مرورگر اینترنت سامسونگ

قرار است در این آپدیت از نظر ظاهری تغییرات ویژه ای را حس کنیم. به عنوان مثال سیستم جدید مدیریت اعلانات به کاربر اجازه می‌دهد تا در خصوص نمایش اعلانات و یا غیر فعال کردن آنها تصمیم‌گیری کند. به علاوه نمایش تب‌ها در این مرورگر نیز دچار تحولات زیادی خواهد شد که آن را برای کار بر روی صفحه نمایش‌های کوچک‌تر ایده‌آل می‌کند. همین تغییر شامل حال مشاهده تاریخچه جستجوها نیز می‌شود. حالا کاربر می‌تواند با نگه داشتن انگشت خود بر روی آیکون عقب یا جلو، تاریخچه جستجوهای خود را مشاهده کند.

از جمله دیگر تغییرات باید به قابلیت نام‌گذاری وبسایت‌هایی که با میان‌بر به هوم اسکرین افزوده می‌شوند، اشاره کرد. این کار به این دلیل انجام می‌گیرد که اکثر وب سایت‌ها به خاطر موارد مرتبط با سئو، نامی طولانی برای خود در نظر می‌گیرند. بر اساس اعلام شرکت کره‌ای، تمامی تغییرات گفته شده بر روی نسخه آزمایشی آپدیت موجود است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند، اما بهتر است کمی تا عرضه نسخه پایدار از آخرین آپدیت مرورگر اینترنتی سامسونگ صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییرات قابل توجه در رابط کاربری مرورگر اینترنت سامسونگ برای کاربران جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi.L

مرورگر بسیار خوبیه
تقریبا ۶ماه فقط از همین روی موبایل استفاده میکنم به خصوص به خاطر داشتن حالت تیره قبل از اندروید ۹و هماهنگی با نایت مود در اندروید۹

Saeed393

مرورگر فقط کروم مخصوصا نشخه موبایلش

Milad7

من برگشتم روی نسخه قبلی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)