حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانال تلگرام را در مرورگر و بدون نیاز به نصب نرم افزار تلگرام ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، پیام رسان

بدون شک “کانال” ویژگی بود که سبب محبوبیت تلگرام به شکل فعلی در بازار شد. این ویژگی به همه کاربران یک تریبون می دهد و این تریبون حالا قرار است در دسترس باشد. حالا می توانید کانال تلگرام را در مرورگر و بدون نیاز به نصب نرم افزار تلگرام ببینید و در ادامه ما در ترنجی به شما می گوییم چطور! با ترنجی همراه باشید.

دیدن کانال تلگرام در مرورگر بدون نصب نرم افزار تلگرام

دیدن کانال تلگرام در مرورگر بدون نصب نرم افزار تلگرام

دیدن کانال تلگرام در مرورگر بدون نصب نرم افزار تلگرام

دیدن کانال تلگرام در مرورگر بدون نصب نرم افزار تلگرام آنقدر ساده است که نمی توان لزوما برای آن نیاز به آموزش دید اما همین راهنمایی کوچک را از ما بپذیرید.

تلگرام امکان دیدن کانال ها را بدون نصب نرم افزار و از طریق مرورگر فراهم کرده که فقط نیاز است یک “s/” را پیش از نام کانال در آدرس آن اضافه کنید. اما چطور؟

به صورت کلی آدرس هر کانال تلگرامی به این صورت است: t.me/ID که در اینجا ID همان شناسه کانال است. برای مثال برای ترنجی t.me/toranji صحیح است. اگر این آدرس را کلیک کنید، نیاز است که شما حتما نرم افزار تلگرام را نصب داشته باشید تا بتوانید محتوای کانال تلگرام را ببینید.

برای دیدن محتوای کانال تلگرام بدون نصب نرم افزار تلگرام از طریق مرورگر، همانطور که گفتیم یک “s/” پیش از شناسه کانال نیاز است که به این شکل خواهد شد: t.me/s/ID. برای مثال برای دیدن محتوای کانال ترنجی در مرورگر باید آدرس مقابل را تایپ کنید: t.me/s/toranji و تمام.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ویژگی به افزایش بازدید و مخاطب کانال های تلگرام بیافزاید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی مرسی 👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)