حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام حساب‌های ضد ترامپ را مسدود می‌کند

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام اعلام کرد در حال تحقیق در مورد فعالیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی ضد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با استفاده از هشتگ‌هایی خاص است. در حقیقت اینستاگرام می خواهد حساب‌های ضد ترامپ را مسدود کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

برخی حساب های کاربری در اینستاگرام با استفاده از هشتگ هایی مانند من از ترامپ متنفرم در اقدامی هماهنگ برای انتشار مطالبی منفی بر علیه وی فعال شده اند. اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک است از تحقیق و بررسی این موضوع خبر داده و البته تایید کرده که تعدادی از پست های ارسالی با چنین هشتگ هایی را نیز پاک کرده است.

پیش از این و در سال 2016 نیز حملات بر ضد ترامپ در شبکه های اجتماعی همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت افزایش یافته بود. بعدها آمریکایی ها مدعی شدند این حملات با تحریک روسیه صورت گرفته اند. اما این ادعاها هرگز اثبات نشد.

بررسی های موسسه تحلیل داده Ghost Data نشان می دهد اگر چه تلاش هایی هدفمند برای انتقاد از ترامپ در اینستگرام در جریان است، اما دامنه و شدت انها محدود است و در این مورد اغراق شده است. برخی نمایه های دروغین نیز با همین هدف در اینستاگرام ایجاد شده اند و حملات بر ضد ترامپ را هماهنگ می کنند.

سخنگوی اینستاگرام از تحقیقات در این زمینه خبر داده و تایید کرده که حساب های مهاجم به ترامپ که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کنند، پاک می شوند. یک موسسه تحلیلی دیگر به نام Stroppa نیز از شناسایی حدود 52 هزار حساب کاربری ضدترامپ در اینستاگرام خبر داده است.

نظر شما درباره این اقدام اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

🤣😂😂😂آزادی آزادی همین بود؟؟؟ آزادی بیان همین بود؟ 😂🤣چه کشور کثیفی هست آمریکا .دقیقا میگه با ما باش هر کاری دوست داری کن .برو حمله کن جنگ کن قتل و عام کودک و زن کن هیشکی صداش در نمیاد 😂🤣رو به زوال هستی آمریکا .چین قطعا ابرقدرت بسیار بهتری میشه.🤣😂منفور ترین شده ترامپ 🤣😂آزادی و حقوق بشر و آزادی بیان توی حلق شوفاژ خونمون

Farcry

فقط همین کم مونده که یه ساندیس خور حرف از آزادی بیان بزنه. بله آمریکا هم اون کشور رویایی آزادی بیان نیست ولی از کشورهایی مثل ایران هزار برابر بهتره. توی کل شبکه های تلویزیونی یه فاکس نیوزه که از ترامپ طرفداری میکنه و بقیشون صبح تا شب (دقیقا واشنگتن پست یه شب هم نشده که علیه ترامپ حرف نزده باشه. ) میزنن. ولی اینجا طرف بعد از سی سال حکومت مدبرانه و گند زدن به آینده 80 میلیون ایرانی صبح تا شب فقط تعریف و تمجید میشه. توی این سی سال یه روزنامه یا رسانه ای تا حالا کمتر از مدظله العالی بهش گفته؟؟

Farcry

بعدش حق به جانب داری امثال شمارو زیاد دیدیم. حماس 600 تا موشک رو دقیقا میزنه روی سر مردم و بعدش که چند نفر میمیرن صداسیما و امثال شما از به هلاکت رسیدن اسراییلی ها خوش حالی میکنن ولی بعدش که اسراییل حمله میکنه و چند تا از مردم میمرن سریع اونا رو بهشت میفرستین و شهید مینامید. اگر اونا مردم اینا هم مردم هستن.

afsoongaregisoo

حماس داره به متجاوز حمله می‌کنه .دفاع هست این .رژیم صهیونسیتی اشغالگر هست .اینو فراموش کردی .هر ملت آزاده ای در مقابل اشغال گر دفاع می‌کنه از وطنش .اینم بدون دیر و زود داره اما سوخت و سوز ندارد و این رژیم اشغالی باید گمشه همونجایی که ازش اومده .چرا ملت فلسطین درگیر عواقب جنگ جهانی دوم بشه و همونایی که یهودیان رو ترکوندن بیان و بقیه یهودیان رو بیارن توی فلسطین؟؟؟

Farcry

دوست عزیز چه ربطی داره؟ اولا تشکیل اسراییل در 70 سال پیش رو دقیقا نمیشه اسم تجاوز روش گذاشت.همون موقع کلی از مردم فلسطین با پول زمین و خونشون به اروپا مهاجرت کردن.شماها اگه خیلی حس میهن پرستی دارید برید موشک هاتون رو روی روسیه خالی کنید که 50 سال قبل از اشغال فلسطین نصف ایران رو گرفت.روسیه هم متجاوزه ولی چون الان باهاتون خوبه بیخیال میهن و وطن پرستی شدید.درضمن این چه ربطی به زدن مردم داره؟؟؟؟ یارو سه نسل پیشش این کار رو کرده دلیل نمیشه که الان حماس موشک هاش رو روی زن و بچه و پیرمرد بزنه.نمردیم و منطق شماها رو هم دیدیم.

mehrdad_ma

ببین هشتگ های خاص
فهمیدنش سخت نیست تو از آزادی بیان تو چین دفاع میکنی ؟
همون جایی که ویچت تمام حساب ها و پرداخت ها رو کنترل می‌کنه ؟ همون کشوری که بالاترین تعداد اعدام رو داره ؟ همون کشوری که مساجد مسلمانان رو تعطیل کرد فروش قرآن ممنوع و اذان دادن ممنوع ؟
چرا این خبرهای ضد اسلامی تو رسانه های ساندیس مدار منتشر نشد ؟
چین همون کشوره که کارکنان فاکس کان بخاطر فشار کاری زیاد و حقوق کم خوشونو پرت کردن خودکشی کردن ؟
از کدام کشور مقابل کدام کشور دفاع میکنی ؟
آره آمریکا و انگلیس کشور های خیلی چرت و منفوری هستن فقط اینو به فرزاندن مسیولان کشور هم بگو

jilibilina

آزادی بیان توی هیچ کشوری بطور کامل رعایت نمیشه، ولی این دلیل نمیشه که بطور کل آزادی رو در اون کشورها بخایم زیر سوال ببریم دوست عررزشی من!
حالا درسته که اینستاگرام اکانتهای نفرت پراکنه رو مسدود میکنه(که کار درستی هم هست) ولی دیگه مثه مملکت ما نیست که اگه یکی به مسئولان و سران گفت بالای چشمت ابروئه، فردا طرف رو دار بزنن یا گردنش قطع کنن 😉
حالا این کار اینستاگرام که ناراحتی نداره! مثل همیشه شما هم مقابله به مثل کنید.
مثلا برید توی پیامرسان سروش و گپ اکانتهایی که به مسئولین نظام فحش میدن رو مسدود کنین 😂

_V_

afsoongaregisoo
ساندیس خوری هستی که نه تو بحث سیاسی نه تو بحث تکنولوژی با سند و مدرک میونه نداری و همیشه با ایموجی😂 اهداف و برنامه هاتو پیش میبری
بهت تبریک میگم تو هم مث ماشی جایزه ترول سال رو دریافت میکنی
البته فرقش اینه که اون طلا رو بدست آورد تو نقره
یکمم مث اون فحش بدی ازش بزنی بالا انشاالله سال بعدی موفق به کسب جایزه طلا میشی
👑👍

سهند پورصادقی

مخالفینی که قوانین رو نقض کنن حذف میشن
مثل تهدید به خشونت و …

AMIRT22665

عه. آمریکام که شده عین ایران. اگه اینجوره برن هشتگای ضد نظام ایرانم تو توییتر پیدا کنند و حساباشم ببندن. والا اینام تو ایران میگن اینایی که تو توییترن خیلیاشون نمایه های دروغین اند که با همین هدف در شبکه های اجتماعی ایجاد شدند.

Saeed Mohammadipouya

شغال زرد دنیارو بهم ریخته

Star

هر کشوری باید منافع خودشو در نظر بگیره طبیعیه.

nima.1987

خب اینکه مسلمه منتها از نظر بعضیا فقط این حق واسه یه سری از کشورا محفوظه!!
مابقی حق چنین کاری ندارن!

علی شیخ زاده

سوال اینجاست که چرا فقط باید حساب های ضد ترامپ مسدود بشن؟

Farcry

زمان اوباما هم حساب های ضدش مسدود میشدن.

Milad7

ساندیس خورا این سایتم به گند میکشن🤫

afsoongaregisoo

ساندیس خور شرف داره به وطن فروش و آمریکایی پرست😂ما هر چی باشیم توی عمل هم همونیم .مثل شماها بزدل نیستیم که فقط توی دنیای مجازی باشیم .ما در مقابل تهدید دیگه تهدید نمی‌کنیم می‌زنیم میترکونیم هیشکی هم نمیتونه از سایه مون هم رد بشه .دیدی که ابر قدرتی که واسش لاشخوری میکنی اومد با ناو و بمب افکن و کلی جنگ روانی توی منطقه و زدیم ده نفتکش امارات سه نفتکش عربستان یک نفتکش نروژ و خط لوله نفتی عربستان رو ترکوندیم .اره من ساندیس خورم .اما وطن پرستم .اجنبی پرست نیستم

Farcry

آره بسیجی دوزاری.دو روزه ساندیس خوردی دور ورت داشته.پدر من بوده که رفته واسه مملکتش بجنگه و اون وقت شما ولایت معاشان دارید از جنگ نون مفت میخورید و استفاده میکنید.سگ شرف داره به شماهایی که چشمتون رو کور نگه داشیتید و این همه تناقض و نا حقی رو نمیبینید.درضمن شماها که از این حکومت که صد ها سال ایران رو عقب انداخته طرفداری میکنید از همه وطن فروش ترید.

Star

یکی از هنر، غیر ساندیس خورها عکس سلفی حقارت آمیز با نماینده اتحادیه اروپا و عکس سلفی با ایرباس هس که در نوع خودش خیلی جالبه خخخخخخخخخخخخ😂😂😂😂
بهتر یاد بگیریم از کلمه ساندیس خور و….. استفاده نکنیم. یه سفره باز شده همه ولایت مدارها و آمریکا پرست ها با هم یه لقمه میزنن ماها چیکاره ایم تو این مملکت بی در و پیکر.

Genesis

شما هم ساندیس میخوری بخور ولی نیا اینجا اعلام نکن دیگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)