حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان دعاوی حقوقی سامسونگ و هواوی

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، هواوی

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط نشریه Nikkei تولیدکنندگان شماره ۱ و ۲ موبایل های هوشمند در بازار جهانی به نبرد حقوقی پیوسته خود پایان دادند. سامسونگ و هواوی در بیش از ۴۰ نبرد حقوقی مختلف پیرامون شبکه نسل ۴ و سایر پتنت‌های حوزه چین، آمریکا و جهان درگیر بودند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پایان دعاوی حقوقی سامسونگ و هواوی صحبت کنیم.

پایان دعاوی حقوقی سامسونگ و هواوی

در خصوص نحوه حل‌وفصل این اختلافات هیچ‌گونه جزئیات خاصی به‌صورت عمومی اعلام نشده است؛ بدان معنا که انجام مبادلات مالی احتمالی میان ۲ کمپانی و هویت طرف دریافت‌کننده روشن نیست. گفته شده که اکنون هواوی و سامسونگ بر روی انعقاد یک تفاهم‌نامه جهت صدور مجوز متقابل پتنت‌ها برای فناوری‌های پایه تمرکز نموده‌اند.

از سال 2018 بازار جهانی روند رکود نسبی را در پیش گرفته است و این رکود عمدتا سامسونگ را تحت تاثیر قرار داد. از سوی دیگر هواوی روندی روبه رشد را در پیش گرفت و فروش گوشی‌های خود را طی دوره‌های زمانی 3 ماهه متمادی افزایش داد. در نتیجه میزان فروش دستگاه های این برند چینی از اپل پیشی گرفت.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ به نظر می رسد که پایان دعاوی حقوقی عموما به نفع کاربران بوده و به پیشرفت سالم تر فناوری کمک می کند، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RS.R

آقا. عطایی. ممنون از اینکه بدون تعصبات. اطلاعات میزارید کاش. اون دست تعصبی ها هم سر عقل بیان چه سامسونگ. چه هواوی. غول. فناوری هستن. ولی باید قبول کرد. چینی گوی سبقت روبودن

ARMTIN

اقای عطایی ( خبر فوری )
گوگل همکاری تجاری خودش بخاطر قرار گرفتن هواوی در لیست سیاه دولت امریکا پایان میده …
آینده گوشی ها هواوی با سیستم عامل اندروید با خطر جدی رو به رو هست 😐
https://www.reuters.com/article/us-huawei-tech-alphabet-exclusive-idUSKCN1SP0NB

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)