حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید کیبرد گوگل یا همان GBorad با پشتیبانی از Emoji 12 ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

گوگل آپدیت جدیدی را برای کیبورد اختصاصی خود، یعنی جیبرد (GBoard) منتشر کرد. این آپدیت فقط برای دارندگان گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۰ آزمایشی ارایه شده است. آپدیت جدید کیبرد گوگل (Gboard) از مجموعه جدید اموجی‌ها با نام Emoji 12.0 پشتیبانی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت جدید کیبرد گوگل (Gboard)

برخی از این اموجی‌ها شامل سمور آبی، سگ‌ کمکی، فلافل و ویلچر موتوری هستند. این نکته را هم باید یادآور شد که کنسرسیوم یونی‌کد در فوریه سال گذشته مجموعه جدید از اموجی‌ها را با نام Emoji 12.0 معرفی کرد. از اعضای این کنسرسیوم می‌توان به شرکت‌هایی مثل اپل، هواوی و مایکروسافت اشاره کرد.

علاوه‌بر ارایه اموجی‌های جدید، قابلیت حذف تاریخچه جستجو‌ها با استفاده از نگه‌داشتن انگشت و اسکرول کردن عمودی در بین اموجی‌ها و استیکرها از ویژگی‌های جدید جی‌بورد به شمار می‌آیند. دسترسی سریع به کلیپ‌بورد، تغییر ظاهر و رنگ و جنسیت اموجی‌ها و هم‌چنین اضافه‌ یا حذف‌کردن کلمات دلخواه کاربر به دیکشنری نیز تجربه استفاده از نسخه جدید کیبورد گوگل را لذت‌بخش کرده‌اند.

یکی دیگر از تغییراتی که در قسمت توضیحات آپدیت برنامه ذکر نشده، نوار ناوبری رنگی آن است. نوار ناوبری این کیبورد در نسخه‌های قبلی فقط به صورت سیاه و سفید بود، اما در این نسخه، کاربران با استفاده از تم‌های مختلف برنامه قادر خواهند بود تا پس‌زمینه کیبورد خود را با رنگ‌های مختلفی تزیین کنند. کاربرانی که از اندروید Q استفاده می‌کنند، از طریق فروشگاه گوگل‌پلی قادر به دانلود نسخه جدید کیبورد گوگل هستند.

شما از چه کیبردی روی موبایل خود استفاده می کنید؟ با جیبرد گوگل تجربه ای دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اقا این کلیپبوردکجاست چرا من نمیتونم ببینمش نسخه بتا داشت نسخه معمولی نداره یا من نمیبینم

ahmad

آهان فقط برای گوشیهای خاصی اومده

mehrdad_ma

ورژن ۸.۲.۱۲.۲۴۸۵۴۰ نسخه بتا رو از سایت apkmiroor دانلود رو آندروید ۹ که فعاله

Amir galaxy

من عادت کردم به همین کیبورد سامسونگ خیلی خوبه

HOSEIN

جی بورد عالیه کاملترین کیبوردیه که داشتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)