حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وام گازسوز کردن خودرو به مبلغ ۲.۵ میلیون تومان ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

دولت برای افزایش سهم گاز در سبد انرژی، طرح اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی به متقاضیان دوگانه سوز کردن خودرو را در دستور کار قرار داده است. در ادامه جزئیات ثبت نام در این طرح را مورد بررسی قرار می‌دهیم، با ترنجی همراه باشید.

ایران به عنوان دارنده بزرگ‌ترین ذخایر گاز جهان محسوب می‌شود، اما طبق آمار در سبد انرژی، سهم گاز فقط 13 درصد است. از این رو بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا در برنامه اولیه سهم گاز در سبد انرژی به 76 درصد افزایش پیدا کند که تاکنون این طرح انجام نشده است. از این رو دولت استفاده از طرح‌های تشویقی برای ترغیب مالکان خودرو به دوگانه سوز کردن خودرو را در دستور کار خود قرار داده است.

وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه سوز کردن خودرو

وام گازسوز کردن خودرو

وام گازسوز کردن خودرو

دولت برای توسعه جایگاه گاز در سبد انرژی طرح اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی را برای متقاضیان دوگانه سوز کردن خودرو در نظر گرفته است. در همین رابطه حمید قاسمی، مدیر سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد در حال حاضر با شروع این طرح تشویقی، مردم استقبال بسیار خوبی انجام داده‌اند، اما روند اجرای کار کمی سخت بوده است. وی افزود هم‌اکنون با بانک‌ها برای تسهیل شرایط دریافت وام در حال مذاکره هستیم و با توجه به اینکه بانک‌ها وجود ضامن دوم را ضروری می‌دانند، فرایند اهدای وام کمی پیچیده است که امیدواریم با حل این مشکل اجرای طرح با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

حمید قاسمی در خصوص ثبت نام این طرح اظهار کرد:

تاکنون در سایت www.irngv.ir حدود 1 میلیون و 150 هزار نفر ثبت نام کردند، اما طبق برنامه، فقط به 2 میلیون نفر وام تعلق خواهد گرفت. تاکنون با پست بانک برای 1 میلیون نفر مذاکره کرده‌ایم و مقرر شد تا بانک رفاه نیز به 1 میلیون نفر دیگر وام اختصاص دهد که اکنون در حال رایزنی و مذاکره هستیم.

مدیر سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان خاطرنشان کرد اولویت ما با خودروهای پرمصرف یا همان خودرو وانت و پس از آن خودروهای فعال در اسنپ و تپسی هستند. هرچند تعداد زیادی از خودروهایی که تاکنون ثبت نام کردند، خودروهای معمولی هستند و ظرفیت ثبت نام برای 3 میلیون نفر وجود دارد. اگر طبق برنامه پیش برویم، قادر خواهیم بود به صورت روزانه حدود 18 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنیم. همچنین ظرفیت جایگاه‌های سوخت اعلام شده توانایی افزایش 100 درصدی را دارند که علاوه بر این، هر کجا که به جایگاه نیاز باشد، می‌توانیم جایگاه‌هایی با مقیاس کوچک را ظرف مدت یک هفته راه‌اندازی کنیم.

نظر شما چیست؟ به فکر دریافت وام گازسوز کردن خودرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

فقط وام میدن با سود های کلان
بعد میکن وال استریت مرکز ربا خواری جهان

afsoongaregisoo

وام چهارده درصدی هست .دو سال پرداخت حدود پانصد تومن سود داره که با تورم ایران شوخی هم حساب نمیشه چون امروز 2500بدی سیستم گاز تا دو سال دیگه که قسطت تمام بشه پنج ملیون سیستم گاز ارزش داره .کلا تا میتونید وام بگیرید حتی با داشتن سود زیاد هم بازم نه تنها ضرر نمیکنید سود هم میکنید .اینجا ایران هست

afsoongaregisoo

پارس دوگانه سوز با هفت هزار تومن گاز حدود دویست و پنجاه کیلومتر میشه توی شهر باهاش رانندگی کرد در صورتی که اگر با بنزین باشی حدود سی لیتر بنزین میخاد .پس به صرفه هست خیلی .

Milad7

cng در بلند مدت ماشین را داغون میکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)