حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو وای ۳ (Vivo Y3) با دوربین سه گانه، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و چیپست Helio P35 به قیمت ۲۱۶ دلار معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ویوو

امروز گوشی ویوو وای ۳ (Vivo Y3) با دوربین سه گانه، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و چیپست Helio P35 به قیمت ۲۱۶ دلار معرفی شد. با وجود اینکه ویوو وای ۳ (Vivo Y3) یک گوشی میان رده است؛ اما از طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد. شاید مهم‌ترین ویژگی‌های آن، برخورداری از یک دوربین سه‌گانه با هوش مصنوعی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد. ضمن اینکه ویوو Y3 قیمت مناسبی هم دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

یکی از مولفه‌های اصلی طراحی این گوشی هوشمند، ناچ قطره‌ای کوچکی است که تنها از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. صفحه نمایش ویوو وای 3 ، سایز 6.35 اینچی و حاشیه‌های بسیار باریکی از همه طرف دارد؛ تا جایی که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن به 89 درصد می‌رسد. در پوشش پنل عقب دستگاه، از فناوری نانو استفاده شده است و در رنگ‌های آبی طاووسی (peacock blue)، صورتی هلویی (peach pink) و آبی سیر (ink blue) موجود است.

مشخصات و قیمت ویوو وای ۳ (Vivo Y3)

در بخش دوربین های ویوو وای ۳ (Vivo Y3) یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی HD را در جلو و سه دوربین AI را در پشت خود دارد. سنسور اصلی، 13 مگاپیکسلی است و دوربین دوم، از یک لنز 120 درجه‌ای زاویه باز بهره می‌برد. سومی هم برای عمق‌سنجی کاربرد دارد. ویوو وای 3 علاوه بر داشتن یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود، از قابلیت فیس آنلاک نیز پشتیبانی می‌کند.

 

قلب تپنده ویو وای ۳ خیلی جذاب نیست چون پردازنده مدیاتک هلیو پی ۳۵ (Helio P35) با مدل عددی MT6765 (به سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز) تعبیه شده که 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. البته فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت microSD تا 256 گیگابایت دیگر قابل افزایش است.

باتری غول‌پیکر دستگاه با شارژ سریع 9V/2A تغذیه می‌شود و از شارژ معکوس OTG نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیتی موسوم به Game Cube در گوشی ویوو وای ۳ وجود دارد که باعث بهبود تجربه گیمینگ می‌شود. به این صورت که هنگام اجرای بازی‌های سنگین، حالت e-sport mode 2.0 را برای پردازش بهتر و توزیع موثرتر منابع فعال می‌کند تا دستگاه روان‌تر کار کند.

اما با تمام این امکانات، قیمت ویوو وای ۳ تنها 1498 یوان (معادل 216 دلار است) و در حال حاضر از طریق آنلاین به فروش می‌رسد. نظر شما درباره ویوو Y3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

احتمالا نسخه جهانی ندارد چون اکثر گوشی های اپو و ویوو که از چیپ های مدیاتک استفاده میکنن مختص بازار چین هست.در هر صورت گوشی خوبیه اما این چیپ واقعا یکی مثل منو به هیچ عنوان راضی نمیکنه .خود ویوو گوشی های خیلی بهتری توی این رنج قیمتی دارد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)