حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹ با دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر در راه است

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

حتما به یاد دارید که هواوی P20 لایت در سال گذشته فروش خوبی را برای شرکت چینی رقم زد و جانشین این گوشی در سال جدید، یعنی P30 لایت نیز تا به اینجای کار موفق عمل کرده است. این مساله باعث شده تا شرکت به دنبال ارایه جانشین دیگری برای ارزان‌ترین عضو خانواده P20 باشد. این دستگاه با نام P20 لایت 2019 با صفحه نمایش 5.84 اینچی LCD در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهد شد. هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹ با دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر در راه است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹

هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹

هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹

برای جدیدتر کردن شکل و ظاهر دستگاه، هواوی از یک سوراخ نمایشگر در سمت چپ صفحه نمایش استفاده شده است. این مورد در رندرهایی که از این گوشی منتشر شده مشاهده می‌شود. ظاهرا به مانند نسخه اصلی، جنس پنل پشتی P20 لایت 2019 از شیشه خواهد بود. این پنل محل تعبیه حسگر اثر انگشت بوده و میزبان دوربین چهارگانه خواهد بود. اطلاعات زیادی از دوربین هندست در دسترس نیست، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارند که لنز اصلی 24 مگاپیسلی بوده و یکی دیگر از لنزها نیز از نوع Time-of-Flight یا دوربین ToF است.

از ظاهر گوشی گذشته و به داخل آن می‌رسیم. جایی که پردازنده کایرین 659 به کار رفته در مدل سال گذشته جای خود را به کایرین ۷۱۰ داده است. 4 گیگابایت رم و 64/32 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات داخلی P20 لایت 2019 است. انتظار می‌رود شاهد قابلیت پشتیبانی از کات حافظه میکرو اس‌دی نیز در این گوشی باشیم. همچنین باید منتظر نسخه 128 گیگابایتی این هندست نیز بود که به فاصله کمی بعد از عرضه مدل‌های اصلی وارد بازار خواهد شد. وجود اندروید 9 پای، باتری 3000 میلی‌آمپری، بلوتوث 5 و پشتیبانی از شبکه 4G تکمیل‌کننده مشخصات گوشی ارزان قیمت جدید هواوی خواهد بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این گوشی اعلام نشده است، اما سه رنگ در نظر گرفته شده برای آن مشکی نیمه شب، آبی زاغی و قرمز ملیح خواهد بود. کارشناسان برچسب قیمتی مد نظر شرکت برای این محصول را بالای ۳۱۰ دلار عنوان کرده‌اند.

نظر شما درباره این میان رده ترندی جذاب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

گزینه خوبیه برا خرید بخصوص اندازه صفحهش که خیلی خوش دست میشه اما قیمتش یکم گرونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)