حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید استوری اینستاگرام متن موزیک را روی تصویر می نویسد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام در سال‌های اخیر با اضافه کردن قابلیت‌های جدید و جذاب موفق شده است تا کاربران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند و تبدیل به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی بشود. حال تیم اینستاگرام قصد دارد تا ویژگی جدیدی با هدف نمایش متن در کنار ویدئو کلیپ‌ها را از طریق استوری برای کاربران ممکن سازد. قابلیت جدید استوری اینستاگرام متن موزیک را روی تصویر می نویسد و در ادامه با هم درباره آن صحبت کنیم.

بدون شک استوری یکی از پر طرفدارترین قابلیت‌های اینستاگرام به شمار می‌رود که به گفته اینستاگرام میلیون‌ها کاربر به طور روزانه از این قابلیت برای اشتراک فعالیت‌های روزانه و عکس‌های خود استفاده می‌کنند؛ به نوعی استوری‌های جای پست‌های دائمی را گرفته‌اند. مدتی پیش برخی از برنامه نویسان با جست و جو در کد‌های نسخه موبایلی اپلیکیشن اینستاگرام متوجه شدند که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش قابلیت اضافه کردن استیکرهای موزیک به بخش استوری است؛ در همین راستا پس از چند ماه اینستاگرام این قابلیت را به طور رسمی عرضه کرد، حال به نظر می‌رسد که اینستاگرام قصد دارد تا این قابلیت را گسترش دهد.

همچنین در ماه‌های گذشته قابلیت دیگری به اینستاگرام اضافه شده که با استفاده از آن کاربران می توانستند از استیکرهای پرسش سؤال برای پیشنهاد موسیقی در استوری‌ یا تعامل با کسانی که مشغول لایو استریم هستند استفاده کنند. حال به تازگی جین منچون با انتشار پستی در توییتر استوری اینستاگرامی را به نمایش گذاشت که در آن شاهد استفاده از ویدئو کلیپ آهنگ Never Gonna Give You Up از ریک استلی بودیم؛ در این استوری علاوه بر ویدئو کلیپ شاهد نمایش متن آن هم بودیم.

در حال حاضر اینستاگرام این قابلیت را به طور رسمی تایید نکرده است، اما انتظار می‌رود که این قابلیت در ماه‌های آینده به طور رسمی توسط اینستاگرام برای تمام کاربران منتشر شود. البته باید در نظر داشته باشید که قابلیت اضافه کردن استیکر موزیک در حال حاضر برای کاربران برخی از کشورها از جمله کشور ما غیر فعال است و برای استفاده از استیکرهای موزیک در استوری‌های خود باید از ترفند‌های تغییر IP استفاده کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویژگی جذابی است؟ به نظر من هست!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

عین یوتیوب که زیرنویسش از روی صداست. به هرحال چیز مفیدیه و عین تلگرام داره قابلیت های جذابی اضافه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)