حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید بازی قلعه ۲۰۱۹ (StrongHold 2019) در نمایشگاه E3 2019 رونمایی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | بازی

اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک هستید و جایی بین نیمه دوم دهه ۶۰ تا اوایل دهه ۷۰ متولد شده اید حتما باید عنوان محبوب “قلعه” یا “Stronghold” را بشناسید. این بازی محبوب پس از پرطرفدارن ترین نسخه آن یعنی “جنگ های صلیبی” دیگر نتوانست یک بازی پرطرفدار باشد و دلیل را می توان در جزئیات بیهوده نسخه های بعدی و عدم بهینه بودن مصرف منابع دانست. اگر یک قلعه‌باز حرفه ای هستید خبر خوبی برای شما داریم چون نسخه جدید بازی قلعه ۲۰۱۹ (StrongHold 2019) در نمایشگاه E3 2019 رونمایی خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسخه جدید بازی قلعه ۲۰۱۹ (StrongHold 2019)

قلعه ۲۰۱۹

قلعه ۲۰۱۹

پس از گذشت بیش از پنج سال، سرانجام استودیوی «فایرفلای» طی پیامی رسما از معرفی نسخه جدید بازی Stronghold در جریان رویداد E3 2019 خبر داد.

مجموعه Stronghold یکی از محبوب ترین آثار ویدیویی سبک استراتژی و تاریخی است که بازیکنان در نقش پادشاهان ضمن مدیریت دهکده های خود از لحاظ مالی، غذایی و رفاهی، از طریق حملات نظامی سعی در فتح و شکست دیگر دهکده ها و پادشاهان دارند. نسخه اول این مجموعه در سال 2001 راهی بازار شد که به دلیل ارائه گیم پلی جذاب، مورد استقبال اغلب بازیکنان قرار گرفت. از طرفی، در حالی که نزدیک به پنج سال از عرضه آخرین نسخه این سری تحت عنوان Stronghold Crusader II می گذرد، به نظر می رسد علاقه مندان بار دیگر میزبان نسخه جدید این فرانچایز خواهند بود.

 قلعه ۲۰۱۹ شباهت های زیادی با نسخه های Crusader دارد

در همین راستا، چندی پیش استودیوی «فایرفلای» طی پیامی به صورت رسمی از حضور نسخه جدید بازی Stronghold در جریان رویداد E3 2019 سخن گفت. به گفته این استودیو، بر خلاف تصور، نسخه بعدی این مجموعه تحت عنوان Stronghold 4 شناخته نمی شود و این عنوان در واقع یک نسخه فرعی از این سری خواهد بود که شباهت های زیادی با نسخه های Crusader دارد. البته، این بدان معنا نبوده که نسخه بعدی این مجموعه یک بازی کامل و جدید نیست، چرا که طبق ادعای سازندگان، این بازی با وجود پایبندی به المان ها و ریشه های اصلی خود، تجربه متفاوتی را برای بازیکنان رقم می زند و مناطق منحصر به‌فردی در آن به چشم خواهد خورد. علاوه بر این، استودیوی فایرفلای از این اثر به عنوان یکی از متفاوت ترین نسخه های فرانچایز Stronghold یاد می کند.

بر اساس بیانیه استودیوی فایرفلای، بخش هایی از گیم پلی نسخه جدید بازی Stronghold در جریان رویدادهای مختلف امسال، قابل بازی خواهد بود. علاوه بر این، سازندگان تاکید کردند که این عنوان ویدیویی به صورت انحصاری از طریق شبکه استیم روی پلتفرم پی سی منتشر می شود و خبری از عرضه آن در فروشگاه تازه تاسیس اپیک گیمز نیست.

گفتنی است؛ که با وجود تایید حضور و معرفی نسخه جدید بازی Stronghold طی رویداد E3 سال جاری میلادی، سازندگان هنوز هیچ حرفی از بازه زمانی انتشار این عنوان نزده اند. با این حال، هیچ شکی نیست که این موضوع طی چند هفته آینده به همراه انتشار اولین تریلرهای گیم پلی، روشن می شود. انتظار می رود بازی مذکور در اواخر سال جاری میلادی به صورت انحصاری در اختیار کاربران پلتفرم رایانه شخصی قرار گیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر قلعه ۲۰۱۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

چقده این بازیو بردم اخر
یکی از اون بازی هایی بود که ادم ازش خسته نمیشه 🙂

_V_

nima.1987
دقیقا عشق بود😂دیسکشو گم کردم 😦

Amir galaxy

آخ یادش بخیر
وقت کنم 2019 رو میخرم

ali.k77

اونقدر عاشق این بازی بودم که بعدش با هیچ بازی تو سبک استراتژیک ارتباط برقرار نکردم حتی کلش آو کلنز یا کلش رویال

علی شیخ زاده

جانم جانم!
بهترین بازی عمرم.
امیدوارم مثل نسخه اول جذاب باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)