حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ برای دستگاهی با نمایشگر ۴ وجهی

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

چیزی که مشخصا پیداست، این فرم‌فکتور فعلی موبایل ها که سال ۲۰۰۷ توسط اپل معرفی شد دیگر توانایی ادامه در بازار، حداقل به عنوان “دید آینده شرکت ها” را ندارد. علاقمندی شرکت‌ها به تولید گوشی‌های تاشو این روزها بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کرده و هر روز شاهد انتشار ایده‌های جدیدی در این راستا هستیم. اما ایده سامسونگ شاید عجیب‌ترین ایده برای پیاده سازی یک گوشی تاشو باشد. گوشی که می‌توان آن را در حق اختراع سامسونگ برای دستگاهی با نمایشگر ۴ وجهی دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سه روز پیش پتنتی از سوی سامسونگ در دفتر ثبت مالکیت معنوی و علائم تجاری ایالات متحده و همچنین دفتر مالکیت فکری جهانی به تأیید و ثبت رسیده که عجیب و بسیار جالب توجه است. در این ایده جدید نمایشگری که برای گوشی هوشمند استفاده شده نه یک بار، نه دو و نه حتی بار تا می‌شود، بلکه سامسونگ برای آن 4 محور تاشو را در نظر گرفته که عملاً با تا شدن همه 4 لایه به یک تکه آجر شیشه‌ای خواهیم رسید.

در واقع سامسونگ با ایده جدید خود نشان داده که می‌توان در حالتی که کل دستگاه تا شده باشد از آن به عنوان یک ساعت رومیزی نیز استفاده کرد و در عین حال زمانی که هر چهار تا باز باشند دستگاه به یک تبلت تبدیل می‌شود.

نکته جالب توجه دیگر در مورد این طرح این است که سامسونگ یک درگاه USB و همچنین یک درگاه استاندارد 3.5 میلی‌متری را نیز برای آن در نظر گرفته است.

احتمالا شما هم موافقید که به هر حال این طرح آنقدر عجیب است که شاید نتوانیم در حال حاضر به درستی در مورد آن نظر دهیم و به عبارتی شاهد ثبت اولین اطلاعات در مورد دستگاهی هستیم که شاید سالهای سال از زمان ما جلوتر باشد.

مهمترین نکته در مورد این ایده آن است که سامسونگ به صورت همزمان آن را در چند منطقه به ثبت رسانده و این نشان می‌دهد که ایده بزرگی پشت این پتنت است و شاید شروع ساخت سبک جدیدی از دستگاه‌ها با نمایشگرهای تاشو باشیم که تا به امروز کمتر به آن فکر کرده بودیم. دستگاه‌هایی که می‌توانند در هر حالتی و در هر مکانی در منزل، محل کار و به هر شکلی مورد استفاده قرار بگیرند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این حق اختراع می تواند به واقعیت بپویندد؟ اصلا واقعی شدن آن می ارزد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

چه نیازیه اخه

_V_

باز چن وقت دیگه boe میدزده😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)