حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب هواوی نوا ۵ (Huawei Nova 5) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

مشخصات هواوی نوا ۵ (Huawei Nova 5)  به همراه تصاویری از قاب آن لو رفته است. انتظار می رود در آینده نزدیک این دستگاه را ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب هواوی نوا ۵ (Huawei Nova 5) را ببینیم و درباره مشخصات آن صحبت کنیم.

اطلاعات جدیدی در رابطه با هواوی نوا ۵ به اینترنت راه پیدا کرده است. با توجه به رونمایی از هواوی نوا ۳ در ماه جولای، احتمال معرفی نوا ۵ در آینده نزدیک وجود دارد.

به تازگی مشخصات هواوی نوا ۵ به همراه تصاویری از قاب آن در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس برش موجود روی این قاب، محصول آینده هواوی به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود و همچنین فاقد سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است. این احتمال وجود دارد که هواوی اسکنر اثر انگشت را به زیر نمایشگر آن منتقل کند.

هواوی نوا ۵

تصاویر منتشر شده خبر از حضور جک 3.5 میلی متری هدفون در این دستگاه می دهد. در بخش پایینی این قاب، خروجی پورت microUSB به همراه حفره های اسپیکر به چشم می خورد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک افشاگر، هواوی نوا 5 مانند هواوی P30 به دوربین اصلی سه گانه و مانند هواوی P30 پرو به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز می شود.

در گذشته شاهد افشای شماره مدل این دستگاه بودیم. این گوشی هوشمند با شماره مدل AL10 / TL10 و مجهز به چیپست کایرین 980 در حال توسعه است.

انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6.39 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس باشد. احتمال استفاده از بریدگی صفحه نمایش قطره ای در این دستگاه وجود دارد.

انرژی هواوی نوا 5 را یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. شایعات به دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی این دستگاه با سنسور سونی IMX576 اشاره می کنند.

هواوی نوا 5 به احتمال زیاد سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 12.3 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و ToF را روی پنل پشتی خود میزبانی می کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی و همچنین قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

منتظر هواوی نوا ۵ هستید؟ فکر می کنید با این مشخصات تبدیل به یک میان رده جذاب شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

Nova 3 که خوب بود اینم حتما عالیه
میانرده های قدرتمندی هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)