حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قوانین جدید اینستاگرام برای حذف حساب‌های کاربری کاربران

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

پس از چند روز از حذف چند حساب کاربری در اینستاگرام، مدیران این برنامه اعلام کردند که در حال حاضر، بر روی قوانین جدیدی برای حذف حساب‌های کاربری این برنامه هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قوانین جدید اینستاگرام برای حذف حساب‌های کاربری کاربران را مرور کنیم.

این قوانین که به گفته خود مدیران اینستاگرام به زودی اجرا می‌شوند، نحوه شناسایی حساب‌های کاربری نامناسب را تغییر می‌دهد و مشخص می‌کنند که چه حساب‌هایی باید از این برنامه حذف شوند. در حال حاضر، نحوه برخورد اینستاگرام با متخلفان بدینگونه است که قبل از حذف حسابشان، یک درصد معین از تخلفات را مجاز می‌‌کند و اگر کاربر از آن درصد پیشروی کند، حسابش حذف می‌شود.

اینستاگرام

اینستاگرام

اما اینستاگرام باور دارد که این روش، برای کسانی که زیاد پست می‌گذارند درست عمل نمی‌کند و یا به آن‌ها تخفیف می‌دهد. به طور ساده، هر حسابی که تعداد بیشتری پست به اشتراک بگذارد، مجاز است که تخلفات بیشتری داشته باشد. به همین دلیل مدیران اینستاگرام در پی روشی جدید برای حذف حساب‌ها می‌باشند تا افرادی که پست‌های زیادی به اشتراک می‌گذارند نیز خطر حذف شدن از برنامه را داشته باشند.

اما با تغییر قوانین اینستاگرام، میزان تخلفات مجاز برای تمامی کاربران نامعلوم و یکسان می‌باشد. مدیران اینستاگرام نیز در پی این تغییرات اظهار کردند که برای جلوگیری از سو استفاده کابران متخلف از اینستاگرام، تعداد دقیق تخلفات مجاز و یا زمان بندی آن‌ها باید نامعلوم بماند، ضمن این که این دو فاکتور برای تمام کاربران به یک میزان می‌باشد. با این حال، اینستاگرام معتقد است که مجموعه قوانین جدیدش، باعث بهبود وضعیت عملکرد کاربران در محیطی بدون تخلف می‌شود. اگرچه، این موضوع تنها با گذشت زمان مشخص می‌شود.

مدیران این برنامه همچنین در روز سه شنبه اعلام کردند که به زودی، کابران می‌توانند برای پست‌هایی که مستفیما از داخل برنامه حذف شده‌اند درخواست مجدد بدهند. این تلاش‌ها، بخشی از برنامه‌ آینده اینستاگرام برای ایجاد محیطی ایمن‌تر برای تبادل اطلاعات می‌باشد. نظر شما چیست؟ به نظر شما قوانین جدید اینستاگرام برای حذف حساب‌های کاربری کاربران مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOSEIN

خیلی عالیه مثلا بعضیا هستن با یه هشتگی که اصلا ربطی به پستشون نداره چندین پست تکراری میزارن خب این خیلی رو اعصابه

HOSEIN

اول نمایش ندادن تعداد لایکام راهکار عالی بود اینجوری دیگ محیط سالمتر میشه و شاید اعتیاد ب لایک گیری کمتر بشه
اما اینم هست از لایکاشون اسکرین بگیرن بزارن استوری خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)