حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ایسوس ذنفون ۶ تا مرز ۱۰۰۰ دلار هم بالا خواهد رفت

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | ایسوس، شایعات

قیمت ایسوس ذنفون ۶ امروز لو‌ رفته و نشان می دهد که این شرکت قصد دارد تا وارد رده قیمتی های بالا شود. این گوشی هوشمند تایوانی در نسخه پایه با قیمت ۶۴۷ دلار و در بالاترین نمونه با قیمت ۹۷۰ دلار به فروش می رسد. در حقیقت قیمت ایسوس ذنفون ۶ تا مرز ۱۰۰۰ دلار هم با خواهد رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جدیدترین پرچمدار ایسوس در تاریخ ۱۶ می یا ۲۶ اردیبهشت به صورت رسمی در کشور اسپانیا معرفی می شود. به تازگی قیمت این گوشی هوشمند از سوی رسانه چینی ITHome در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس گزارش جدید، قیمت ایسوس ذنفون 6 در نسخه های مختلف به شرح زیر است:

  • ۱- 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 647 دلار
  • ۲- 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی: 776 دلار
  • ۳- 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی: 970 دلار

در گذشته شاهد انتشار پوستری از این گوشی هوشمند بودیم که نمای جلویی آن را به نمایش می گذاشت. بر اساس این تیزر، پرچمدار آینده ایسوس فاقد حاشیه در اطراف صفحه نمایش خود است.

این دستگاه فاقد بریدگی نمایشگر و یا حفره درون آن است و با توجه به این موضوع، انتظار می رود دارای مکانیزم کشویی دوگانه باشد. قدرت این دستگاه را جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 855 تامین می کند. این دستگاه در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز بالای 363,172 شده است.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه و یا سه گانه مجهز می شود؛ با این حال سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. ایسوس برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می کند.

بر اساس رندرهای گذشته، این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت فیزیکی است. به احتمال زیاد شاهد استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در این محصول باشیم. در صورتی که اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلس حقیقت داشته باشد، پرچمدار آینده ایسوس از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

طراحی ایسوس ذنفون 6 بر عهده تیم طراحی ذنفون 5 بوده است. با توجه به این موضوع، شاهد شباهت هایی میان این دو گوشی هوشمند خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار ۲۰۱۹ ایسوس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

هزار دلار و….. برای ما زیاد هست
وگرنه با درامد ساعتی ۲۸ دلاری آمریکا یا ۴۶ دلاری دانمارک و…….. چیزی نیست

afsoongaregisoo

هزار دلار واسه تمام دنیا خیلی پول هست .هزینه زندگی زیاد هست.مثلا در اروپا ساعتی ۷ یورو درآمد داری و هشت ساعت میتونی کار کنی .دقیقا ۵۵ درصد رو باید بدی مالیات و غیره.تنها ۴۵ درصد میمونه اونم هزینه خونه اجاره ای و خورد و خوراک و غیره هم هست.دوستانی که اونجا هستن میگن در صورتی که خیلی اقتصادی زندگی کنی میشه هر ماه دویست تا سیصد یورو جمع کرد.اگر به این خوبی بود که تو میگی که فروش پرچمداران دویست ملیون عدد نبود و فروش بقیه رده ها یک ملیارد و سیصد ملیون دستگاه.

mehrdad_ma

شما گویا از حذف مالیات برای طبقه کارگر خبر نداری !!!
خیلی از سایتها ۲ سال پیش مطلبشو گذاشتن با ۴ روز کار در سویس میشه آیفون ۱۰ خرید .
افسونگر زمانی که پراید ۲۰ میلیون بود گفتی پراید فقط قیمت ۱۰ میلیون آهن داره !!!
دوستان اونجا ؟ من فقط میدونم شما یبار رفتی کربلا با موتور سه چرخه ای تا نزدیک حرم رفتی بعد گفتی مردم عراق ماشین لوکس ندارن وگرنه موتور سه چرخه ای چرا دارن .

میتونی از حاهای دیگه اخبار ببینی یارو تو آمریکا برای شارژ اسکوتر ها روزی ۳۰۰ دلار میگرفت همون روز هم سگهای کارمندان رو میبرد بیرون ۲۰۰ دلار میگرفت
روزی ۵۰۰ دلار درآمد داشت و گفت خیلی راضیه که از کار دولتی استعفا داده .
دوماً از همون دوستانت بپرس ماهی چقدر یارانه میگیرن ؟
بعدشم برو سرچ بزن رای منفی ۷۶ درصدی مردم سویس به دریافت ۲۶۰۰ یورو یارانه در ماه بدون هیچ قید و شرطی .
مالیات افراد هم به درامدشون بستگی داره

اما در مورد خرید مگه همه دنیا باید پرچمدار بخرن ؟ یعنی رییس جمهور های آمریکا قدرت خرید یه پرچمدار رو نداشتن که ترامپ یا اوباما بود فکر کنم یه s4 داره !!!
یا استادهای دانشگاه رو ببین موبایل ها یکی از یکی بدتر

زندگی اقتصادی و پس انداز برای آینده با ولخرجی داف های جهان سومی ایران فرق داره جلو آینه با آیفون عکس بگیرن .
در ضمن از دوستانتون بپرس اینقدر ناراضی هستند چرا از ایران رفتن ؟؟؟؟؟؟؟

کم به این منبر شادانه بکوب و گل و بلبل بودن حکومت نائب امام زمان بگو
۳ ساله میشناسمت هیچوقت یه حرف واقعی نزدی
وقتی برات از سایت های خود حکومت منبع آوردم پراید ۴۰ میلیونی تو افغانستان یک میلیونه یا ماکسیما ۶ تومان و افغانها تمایلی به خرید پراید و ماکسیما و ماشین سواری ندارن فقط شاسی میخرن و نماینده مجلس گفته بود از افغانستان خودرو قاچاق وارد کنیم یه کوچولو قانع شدی ولی گفتی تقصیر روحانیه

mehrdad_ma

در ضمن وقتی سران مملکت گفتن برید ببینید قیمت گوشت ( واقعی و گرم نه گوشت خر و خرس و سگ که به خورد مردم میدن ) در کشورهای همسایه و دیگر نقاط جهان چقدره معلمان رفتن قیمت آوردن بالاترین قیمت نهایتش ۷-۸ یورو بود

بعد همون معلمان گفتن حالا شما برید ببینید دولت چقدر حقوق به معلمان میده سکوت کردن .

همین الان تو ایران حقوق کارگری اداره کار ۱۰۰ دلاره
برای عراقی ها ۴۰۰ دلاره
برا همونه عراقی‌ها هر دفعه یبار ایرانو غارت میکنن چون ۴ برابر قدرت خرید بیشتر دارن

afsoongaregisoo

پرت و پلا نگو خودم دها آشنا دارم که توی آلمان و سوئد و فرانسه و انگلیس هستن همشون هم توی رستوران کار میکنن و درآمد حدود ۱۷۰۰ یورو در ماه دارن .دقیقا هم ۵۵ درصد مالیات میدن در هر ماه .واسه قشر کارگر حزف شده مالیات؟ همچنین چرت و پرت های رو از کجات میاری؟

afsoongaregisoo

۴ روز کار در سوئد میشه ۱۳۰۰ یورو؟ یعنی به عبارتی هر روز ۳۲۰ یورو؟ یعنی ۸ ساعت هر ساعت ۴۵ یورو؟ بابا چی میگییییییییییی وات د فاززز.پزشک فوق تخصص جراحی هم باشه همچنین درآمدی رو توی خواب هم نمیبینی چه برسه بقیه شغل ها.میانگین حقوق افراد حدود ۳۸ هزار یورو هست توی اروپا در سال .۲۲ هزار یورو رو باید بدی دولت .بقیه اش هم میشه هزینه اجاره خونه یه اپارتمان سی متری و خوراک و پوشاک و حمل و نقل .شاید بتونی در سال پنج هزار یورو اگر فوق العاده فوق‌العاده اقتصادی زندگی کنی بتونی پس انداز کنی .لطفاً واسه حرفت مدرک بده

علی شیخ زاده

قیمت هزار دلاری یک تلفن همراه برای تمام دنیا گرانقیمت محسوب میشه

mehrdad_ma

و در ایران ردمی نوت ۷ پرو ۲۰۰ دلاری هم گرانقیمته بجای ارزان قیمت یا مقرون به صرفه بودن .

بحث سر اینه هر کسی یا هر کشوری باید بر اساس توانش ادعا بکنه .
ما تو ایران اجناس رو به قیمت کشورهای صنعتی و حتی گرانتر میخریم ولی درامد و ارزش پولی کمتر از افغانستان داریم .
خوب میگن مالیات
ایا قیمت خودرو و مسکن تو ایران معقوله ؟

عوارضی اتوبان های خارج شهری رو ببینید چقدر میگیرن ولی حاضر به لکه گیری نیستن .

حداقل درامد اونها رو حساب کن با ایران مقایسه کن
بحثش زیاده دوست عزیز ولی یه زن اروپایی پیدا نمیکنید که ۵ تا النگو دستش باشه ولی دندان دهنش نباشه .
اونها نمیان بخاطر خرید آیفون ۶ ماه گوشت نخورن و…….

afsoongaregisoo

خریدن و استفاده کردن از ماشین بسیار توی ایران آسان تر از کشور های اروپایی هست.توی اروپا باید دو تا سه هزار یورو بدی بیمه .بسته به مصرف و خروجی گاز از ماشین هم مالیات و عوارض میگیرن .شما یه ماشین رو میتونی آسان بخری اما نمیتونی آسان سوار بشی .واسه همینه اکثریت جامعه اروپایی با حمل نقل عمومی یا دوچرخه یا پیاده به محل کار یا هر جایی میخان برن میرن.درست هست ایران هزینه زندگی بالا تر از درآمد هست اما دیگه اینجوری بهشت از اونور هم نساز .کافیه پیگیر این موضوع باشی توی یوتیوب یا کانال های که مهاجرین ساختن .کلا دارن توضیح میدن .توی بعضی کشور های اروپایی درمان هزینه ندارد اما رسیدگی بهت نخواهد شد مگر اینکه آنقدر حالت خراب بشه که بستری بیمارستان بشی .واسه همینه همه مردمش بیمه های شخصی دارن که حتی همونا هم تا پانصد یورو هزینه اولیه رو قبول نمیکنن.من پنج سال در مورد این چیزا تحقیق کردم چون میخاستم اقامت بگیرم که به یه دلیل نتونستم .بهشت دروغ نساز دیگه اونقدر

aminkaabi

برادر عزیزم مهرداد، حرفاتون بیشتر شبیه قصه های تخیلی شرکت انیمیشن سازی ماروز هستش، من آلمان زندگی میکنم. و کاملا افسانه درست اطلاعات دادند. لطفا لج نکنید قرار نیست به من و شما پول یا جایزه ای بدن.
نادانسته حرف نزنید. مرسی

afsoongaregisoo

آفرین باید بیایید حرف بزنید در این مورد تا امثال این آقا داستان های تخیلی نگن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)