حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فعالیت اچ تی سی حتی در شبکه های اجتماعی نیز کم فروغ شده است

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اینطور که می بینیم ظاهراً دیگر خبری از بازگشت به دوران شکوه و جلال HTC نیست. علاوه بر این‌که خط تولید این شرکت ساکت و بی‌رمق شده، شاهد بروز نشدن شبکه‌های اجتماعی  HTCبرای مدتی طولانی هستیم. فعالیت اچ تی سی حتی در شبکه های اجتماعی نیز کم فروغ شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مدتی پیش HTC درآمدهای خود را که از فروش دستگاه‌های جدید به دست آورده بود رو به افزایش می‌دید. حتی درآمد این شرکت در ماه مارس، رشدی 110 درصدی را تجربه کرد. با این حال بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، روزهای خوب این شرکت در حال گذر است و فروش محصولات HTC رو به کاهش است.

سود خالص HTC در سه ماهه نخست سال میلادی جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، کاهشی ۶۷ درصدی را تجربه کرده است تا نشان دهد اوضاع برای بخش گوشی‌سازی  HTCاصلا خوب نیست. علت عمده این امر نامساعد بودن بازار و کاهش فروش گوشی‌های HTC است. با این اوضاف بیشتر سود این شرکت اکنون به دست محصولات واقعیت مجازی (Virtual reality) افتاده است.

با وجود تمام این اتفاقات ناخوشایند یکی از مدیران ارشد شرکت HTC به نام فیل چن اعلام کرده است که یک نسخه جدیدتر قرار است به جای گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus 1 راهی بازار شود. گفته می‌شود این گوشی جدید که مسلما Exodus 2 نام دارد برای تاجران عرض دیجیتال طراحی شده است. این گوشی پیش از پایان امسال در بازار عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به خط تولید گوشی‌های جدید این شرکت بنگریم باید بگوییم که نزدیک به یک سال از عرضه آخرین گوشی هوشمند این شرکت می‌گذرد و این یک رکود است. این اتفاق حتی برای شبکه اجتماعی آن نیز افتاده است. مدتی است هیچ پستی در شبکه‌های اجتماعی مختلف از این شرکت منتشر نشده است. همه این‌ موارد ممکن است بدین معنا باشد که تجارت گوشی‌های هوشمند شرکت HTC رو به خاموش شدن است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اچ تی سی از گردونه رقابت حذف شده و هنوز این موضوع را نپذیرفته است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)