حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو زد ۳ ایکس (Vivo Z3X) با اسنپدراگون ۶۶۰ و قیمت ۱۸۶ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ویوو

خیلی بی سروصدا و بی تشریفات احتمالا یکی از گوشی های خوش فروش چین معرفی شده است! گوشی ارزان قیمت ویوو زد ایکس 3 (Vivo Z3x) همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه پشتی معرفی شده و در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی ویوو Z3x بیشتر آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

ویوو Z3x

هفته‌ی گذشته یک گوشی جدید از سوی ویوو در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شد و امروز رسما از این دیوایس پرده برداری شد. گرچه این گوشی بسیار شبیه به دو دیوایس ویوو وی 9 و ویوو زد 1 است٬ اما با درنظر گرفتن مشخصات فنی منحصر به فردی که دارد٬ نامش ویوو زد 3 ایکس خواهد بود.

مشخصات فنی ویوو زد ۳ ایکس

این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰کوالکام مجهز است به با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌ی داخلی همراه است. یک نمایشگر 6.26 اینچی با پنل LCD و وضوح فول اچ دی پلاس در جلوی گوشی قرار دارد. بریدگی عریضی نیز در بالای نمایشگر دیده می‌شود که از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 میزبانی می‌کند. این دوربین سلفی٬ تنها تفاوت سخت افزاری زد ایکس 3 با مدل زد 1 است که تقریبا یک سال پیش معرفی شده بود.

از آنجایی که این گوشی٬ محصولی برای سال 2019 است٬ رابط کاربری Funtouch OS 9 بر پایه ی اندروید 9 پای در راس بخش نرم افزاری آن است. علاوه بر این٬ مجموعه‌ای از قابلیت‌های مناسب برای گیمرها نظیر Game Turbo و System Turbo به منظور بیشترین استفاده‌ی ممکن از منابع سخت افزاری برای اجرای لذت‌بخش‌تر بازی‌ها را نیز می‌توان در گوشی جدید ویوو یافت. اما اگر به عکاسی با گوشی علاقه‌مندید٬ خبر خوب حضور دوربین دوگانه‌ی قدرت گرفته از هوش مصنوعی با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی گوشی است. در کنار این دوربین‌ها٬ یک اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان یافت.

ویوو زد 3 ایکس قرار است در سه رنگ قرمز٬ بنفش یا مشکی و با قیمتی در حدود 180 دلار روانه‌ی بازار شود. پیش فروش این دستگاه از همین امروز در چین آغاز می‌شود. نظر شما درباره ویوو زد ۳ ایکس که احتمالا هیچگاه به صورت برجسته در ایران دیده نشود (!) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

نامش منو یاد اکسپریای دوست داشتنی میندازه . یادش بخیر

_V_

بچه ها به چند تر نج برسی ،،،میشی تر نج رسیده؟

afsoongaregisoo

لازم به معرفی نبود .همون زد وان هست نسخه وسطی .بدنه پشتی پلاستیکی اما بشدت صیقلی داده شده به طوری که تا دست نگیری پلاستیک رو حس نمیکنی .قیمتش خوبه .در کل گوشی خوبیه .در کل اگر قصد خرید گوشی از اپو و ویوو رو دارید حتما چک کنید که اون گوشی مورد نظر شما نسخه گلوبال داشته باشه چون نسخه چینش هم خوانی با برنامه های بانکی .ندارد .امیدوارم این دو برند توی ایران شناخته تر بشن چون واقعا گوشی های خوبی تولید میکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)