حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) با تمرکز بر عکاسی شب و عملکرد حسگر اثرانگشت منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) کماکان یکی از گجت‌های تازه‌ وارد بازار به‌شمار می‌رود؛ اما آپدیت نرم‌افزاری بزرگ این گوشی با قابلیت بهبود کارآیی دوربین و اسکنر اثرانگشت منتشر شده است. آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) با تمرکز بر عکاسی شب و عملکرد حسگر اثرانگشت منتشر شده و با هم در ادامه درباره آن صحبت خواهی کرد، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro)

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو

هنوز کلیه دستگاه‌ها این به‌روزرسانی جدید را دریافت نکرده‌اند؛ اما هواوی می‌گوید که آپدیت مذکور، عملکرد حالت شبانه اختصاصی دوربین را به شکل ویژه‌ای ارتقاء خواهد داد. کیفیت تصاویر استاندارد ثبت شده در محیط‌های کم‌نور و مشخصه سوپرزوم دوربین نیز تا حدودی بهبود یافته است. نرم افزار اندازه گیری اشیا نیز با این آپدیت EMUI 9.0.1.173/9.1.0.140 به هواوی پی ۳۰ پرو اضافه شده است.

حسگر  اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هواوی پی ۳۰ پرو نیز مجموعه‌ای از اصلاحات را دریافت می‌کند؛ در نتیجه بایستی شاهد بهبود کارآیی کلی این قسمت از جنبه سرعت و دقت باشیم. اگرچه این پدیده ظاهرا به‌معنای افزایش حساسیت اسکنر خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که کاربران شاهد نمایش بهتر اعلان پیام‌ها و همگام‌سازی مناسب‌تر صدا و ویدیو در هنگام پخش ویدیوهای اینستاگرامی باشند.

تا این لحظه کاربران هندی مشغول دریافت به‌روزرسانی جدید هستند؛ اما مطمئنا این آپدیت طی روزهای آینده در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

شما هواوی پی ۳۰ پرو تهیه کرده اید؟ آپدیت مدکور برای شما ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دوستانی که گوشی چینی کار میکنن ، راه تشخیص گوشی رام چین با گلوبال از روی جعبه چیه؟ یکی از آشنایان قصد خرید P30 pro را داره و میخواد مطمئن بشه

mehrdad_ma

گوشی های چینی نوشته هاشون چینینه
گلوبال انگلیسی رو جعبه نوشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)