حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت لوزام یدکی خودرو برای چندمین مرتبه

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو گفت در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو به دلیل نرخ ارز افزایش پیدا کرده است و هم‌اکنون قیمت انواع قطعات داخلی وارداتی رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره افزایش قیمت لوزام یدکی خودرو برای چندمین مرتبه بیشتر صحبت کنیم.

مهدی کاظمی، سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو عنوان کرد نرخ ارز در بازار با نوسان مواجه است و افزایش آن بر روی قیمت انواع کالاها تاثیر مستقیم دارد. وی افزود دولت برای مدیریت قیمت‌ها می‌بایست مشکلات واردکنندگان قطعات خودرو را برطرف کند و همچنین از تولیدکنندگان نیز می‌بایست در تامین مواد اولیه حمایت شود. در حال حاضر تولیدکنندگان قطعات خودرو به سختی مواد اولیه را تامین می‌کنند و قیمت این مواد اولیه نیز با افزایش چندین برابری همراه بوده است. از این رو چنین مواردی بر روی بهای تمام شده قطعات خودرو تاثیر مستقیم می گذارند.

دلایل افزایش قیمت قطعات یدکی خودرو

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو در خصوص دلایل افزایش بهای قطعات خودرو عنوان کرد افزایش نرخ ارز در تعیین قیمت لوازم یدکی خودرو بسیار تاثیرگذار است و در هفته گذشته به همین دلیل شاهد افزایش قیمت این کالاها بوده‌ایم. وی افزود در اسفند سال ۹۷ بهای قطعات خودرو تا حدودی تثبیت شده بود، اما نوسان نرخ ارز بر روی آن تاثیر گذاشت و در حال حاضر قیمت انواع قطعات داخلی و وارداتی خودرو تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

نظر شما درباره افزایش قطعات یدکی خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خدا نکنه که ماشینت تعمیر بخواد 😨

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)