حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تخلف در فضای مجازی به آیین‌نامه انضباطی دانشجویان اضافه می شود

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: رسیدگی و برخورد با تخلفات دانشجویان در فضای مجازی به اصلاحات آیین‌نامه انضباطی دانشجویان، اضافه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اینکه تخلف در فضای مجازی به آیین‌نامه انضباطی دانشجویان اضافه می شود، صحبت کنیم.

آقای نوذری در مورد تغییرات جدید در آیین‌نامه انضباطی دانشجویان، اظهار کرد: آیین‌نامه انضباطی دانشجویان با اصلاحیه جدید تغییرات زیادی نکرده است، برخی اصلاحات در حد تغییر کلمات بود و در واقع اصلاحات پیچیده‌ای در آن اعمال نشد.

وی خاطرنشان کرد: برخی موارد مانند رسیدگی به تخلفات در فضای مجازی یا پژوهشی و مواردی که از سال 78 تاکنون در این آیین‌نامه تغییر نکرده بود، اصلاح شد. این مسئول سازمان امور دانشجویان در مورد تخلفات دانشجویان در فضای مجازی به برخی موارد اشاره کرد و گفت: انتشار عکس‌های غیراخلاقی یا مرتکب شدن کار خلاف اخلاق در فضای مجازی همچنین انتشار تصاویر نامناسب در کانال‌های اطلاع‌رسانی، شامل برخوردهای انضباطی با دانشجویان می‌شود.

ویدیو IGTV در فید اینستاگرام

نوذری در مورد تخلفات پژوهشی، اظهار کرد: آیین‌نامه انضباطی دانشجویان پیش از این به تخلفات پژوهشی نپرداخته بود و صرفاً تخلفات آموزشی و اخلاقی را مدنظر داشت که با اصلاحیه جدید، تخلفات پژوهشی و علمی در پایان‌نامه و مقاله که قانون آن هم مصوب شده است، در این آیین‌نامه گنجانده شد.
به گفته وی، برخوردهای انضباطی با دانشجویان هیچ تغییری نکرده و طبق روال گذشته به تخلفات رسیدگی می‌شود.
به گزارش ایرنا، جلسه 325 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، آیین‌نامه انضباطی دانشجویان را اصلاح کرد. اصلاحات این آیین‌نامه از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این شورا ارسال شده بود.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

آدم حوصلش سر میره از زندگی کردن تو ایران
یعنی قشنگ مشکله هر غلطی بخوای بکنی ، بخوای پیشرفت کنی ، بخوای یه اپ رو گوشیت نصب کنی ، بخوای یه پست بزاری ، بخوای گوشی بخری ، بخوای بری بمیری : یه دردسری داری
یه سری هم هستن از این وضعیت خیلی راضی ان
ببخشید دیگه دلم خیلی پره نتونستم ننویسم

_V_

والا نمیتونی بمیری تو این دوره زمونه😂

Milad7

مگه مهد کودکه 🤣 عجب داستانی داریم با اینا 👳🏻‍♂️

pedram_01

ابلاغيه : مالک خودرو شماره _______ايران72 در خودرو شما جرم کشف حجاب صورت گرفته است . لذا ضمن اخطار مبني بر عدم تکرار ، ابلاغ مي گردد حداکثر ظرف 72 ساعت جهت رسيدگي به پليس امنيت اخلاقي محل سکونت خود مراجعه نماييد .

pedram_01

دوستان این دیگ چیه ؟ تاحالا نشنیده بودم همچین چیزیو . کلا داریم تو زندان زندگی میکنیم والا زندانی های توی خارج از ما راحت تر زندگی میکنند

afsoongaregisoo

توی فرانسه مهد آزادی البته به اصطلاح .پوشش اسلامی ممنوع می‌باشد .اگر کنار دریا با لباس شنای مسلمان ها باشه کسی جریمه سنگین خواهد شد .هرکشوری یه قانونی داره پس الزام هست و باید عمل کنه آدم بهش واین پیام هم مشکل خاصی ندارد و فقط یه تعهد نامه کتبی ازشون گرفته میشه همش ده دقیقه میشه .

Milad7

کم چرند بگو ساندیسی

pedram_01

afsoongaregisoo جدیدا همون ساندیس میدن یا تکدانه شده ؟ 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)