حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف تولید موبایل های ال جی در خاک‌ کره

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی

شرکت ال‌جی در نظر دارد به منظور کاهش قیمت تمام شده محصولاتش و در نتیجه جلوگیری از ضرردهی بیشتر، خط تولید گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی را متوقف کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره توقف تولید موبایل های ال جی در خاک‌ کره صحبت کنیم.

توقف تولید موبایل های ال جی در خاک‌ کره

بر کسی پوشیده نیست که نداشتن مدل کسب‌وکار مناسب در بازار گوشی هوشمند می‌تواند خیلی زود شرکت‌ها را از گود رقابت حذف کند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد پس از اچ‎تی‎‎سی، برای ال‌جی به عنوان دومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند کره‌ای هم در حال رخ دادن است.

درحالی که تا چند سال پیش ال‌جی و سامسونگ پایاپای هم در بازار گوشی هوشمند حرکت می‌کردند، اما جایگاه این دو در بازار کنونی با یکدیگر قابل قیاس نیست. شاید همین ضعف در نوآوری و بازاریابی ال‌جی را مجاب به توقف خط تولید گوشی هوشمند در کره کرده باشد.

بر این اساس هرچند ال‌جی به عنوان سومین برند عرضه کننده گوشی هوشمند (تحت قرارداد با اپراتورها) در ایالات متحده محسوب میشود، با این حال به منظور تصحیح مدل کسب‌وکار در نظر دارد خط تولید گوشی های پرچم‌دار خود در کشور کره‌ای را متوقف سازد. به گزارش رویترز، کارخانه جات مذکور دست کم وظیفه تولید یک پنجم از کل گوشی های هوشمند شرکت کره‌ای را بر عهده داشته‌اند.

LG تا پیش از این با افتخار عبارت “ساخت کره” را بر روی محصولات خود درج کرده است، از این تصمیم توقف تولید در وطن کمی سخت و شاید گران برای ال‌جی تمام شود. تمرکز بر روی خط تولید گوشی در کشور ویتنام را می‌توان آخرین اقدام ال‌جی به منظور کاهش هزینه تولید محصولات دانست.

البته در بازاری که شرکت‌های چینی در حال قبضه کردن آن هستند، کمی سخت می‌توان تصور کرد که بار دیگر ال‌جی را لااقل به این زودی در صدر جدول بزرگ‌ترین تولید کنندگان گوشی هوشمند مشاهده کنیم.

نظر شما چیست؟ هنوز شاهد کجا بودن دستگاه برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.m.a

صرفا اهمیت نداره که ساخت کجا باشه
اگه همون کیفیت کره در ویتنام زده بشه
هیچ مشکلی نیست
بعضی از گوشی های سامسونگ در ویتنام ساخته میشن
دلیل بر این نیست که گوشی های ساخت این کشور بی کیفیت باشند
وقتی این شرکت زیر نظر یا اصطلاحا
تحت لیسانس سامسونگ داره گوشی میزنه
پس مشکلی نداره
کاهش قیمت و ضرر کمتر هم به نفع مصرف کننده هست هم به نفع شرکت

امیدوارم برند های قدیمی بتونن دوباره به عرصه برگردن

Shiral

تا زمانی که ال جی نخواهد تغییرات مدیریتی توی قسمت موبایل بدهد ویتنام که سهله فقیرترین کشور با کمترین دستمزد هم بزند باز همین داستانه.
ال جی باید مشکلات فعلی موبایل هاش رو اصلاح کنه و قبول کنه الان در جایگاهی نیست که بخواد همپای سامسونگ و هواوی و اپل هم قیمت گذاری کند.
هیچ نوآوری خاصی در گوشی‌های اخیر ال جی ندیدیم اصرار بر باطری های بی کیفیت و نتایج تست دوربین که در قیاس با برندهایی که گفتیم حرفی ندارد.پس قیمت معادل آنها یعنی شکست.
بهر حال امیدواریم این برند خوب به روزهای خوب موبایلی برگردد تا رقابت بیشتر منجر به کیفیت های بهتر بینجامد

Soheil Rezayiha

بازم وضعیت الجی با اچ تی سی و سونی قابل مقایسه نیس
۶ درصد بازار اروپا
حدود۲۰ درصد کره
سومین برند پرفروش در آمریکا

بازم سالانه ۲۰ الی ۳۰ میلیون گوشی رو می فروشم مثلا V40 حدود ۳/۵ میلیون فروخت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)