حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینتل و آمازون روی عینک هوشمند Thalmic Labs سرمایه گذاری کرده اند

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | عینک هوشمند

یک شرکت کانادایی به نام نورت با همکاری و پشتیبانی مالی آمازون و اینتل یک عینک هوشمند ۶۰۰ دلاری تولید کرده است. این شرکت قبلا Thalmic Labs نام داشت. اینتل و آمازون روی عینک هوشمند Thalmic Labs سرمایه گذاری کرده اند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

یکی از چالش های عینک هوشمند، نمایش محتوا است. عینک هوشمند Thalmic Labs  از یک پروژکتور استفاده می کند که می تواند تصاویر را مقابل چشم شما تصویر کند. اگر می خواهید بدانید این یعنی چه، به تصویر اصلی مطلب بیشتر توجه کنید.

این عینک خاص مجهز به یک پروژکتور بسیار باریک و ویژه بوده که در درون یکی از بازوهای آن جاسازی شده است. پروژکتور یادشده با تاباندن تصاویر از طریق پخش نور بر روی لنز شیشه سمت راست عینک، باعث می شود تا کاربر بتواند تصاویر مختلف را در ابعادی مناسب مشاهده کند. نمایش داده های ارزش افزوده بر روی این تصاویر به منظور دریافت اطلاعات اضافی از جمله مزایای استفاده از این عینک است.

عینک هوشمند Thalmic Labs

عینک هوشمند Thalmic Labs

عینک هوشمند Thalmic Labs

اطلاع رسانی در مورد پیام های دریافتی گوشی، ساعت و آب و هوا و امکان کنترل عینک با دسته “جوی استیک” کوچکی که در درون یک حلقه پلاستیکی بر روی انگشت قرار می گیرد، از جمله امکانات این عینک است. زمان عرضه دقیق این عینک هنوز مشخص نشده است. این حلقه را در تصویر بالا در انگشت فرد داخل تصویر مشاهده می کنید.

نظر شما درباره عینک هوشمند Thalmic Labs چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)