حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف تولید پراید و جایگزین شدن با تیبا و کوییک در دید سایپا است

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت سایپا گفت: طبق اظهارات مدیرعامل سایپا تولید از گردونه تولید حذف، و خودرو تیبا یا کوئیک جایگزین آن می شود. در حقیقت گفته می شود که توقف تولید پراید و جایگزین شدن با تیبا و کوییک در دید سایپا است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ولی ملکی درباره دستور روز دوشنبه جلسه کمیسیون صنایع اظهارداشت: اعضای کمیسیون صنایع عصر امروز برای بازدید از شرکت خودروسازی سایپا به این شرکت رفتند و مدیرعامل این شرکت گزارشی از فعالیت ها و برنامه های آتی خود ارائه کرد.

ملکی با اشاره به گزارش مدیرعامل سایپا گفت: شرکت سایپا تولید خود را از روزی ۶۰۰ خودرو به ۲ هزار خودرو افزایش داده است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

توقف تولید پراید و جایگزین شدن با تیبا و کوییک

پراید ۱۳۲

پراید ۱۳۲

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اضافه کرد: امروز همچنین مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا به سوالات برخی نمایندگان پاسخ داد و قرار شد پاسخ برخی دیگر از نمایندگان را به صورت مستند و درقالب گزارش مکتوب ارائه کند.ملکی ادامه داد: از مدیرعامل سایپا خواسته شده تا به تعهدات خود در قبال فروش خودرو عمل کنند تا سر مردم در این میان بی کلاه نماند.سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: پس از استماع گزارش مدیرعامل سایپا، نمایندگان از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوئیک بازدید کردند.

متاسفانه درباره موضوع توقف تولید پراید و جایگزین شدن با تیبا و کوییک اطلاعات دقیقی در دست نیست اما می دانیم که این برنامه در دید سایپا هست. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که با این تصمیم حداقل هزینه برای خرید یک خودرو نو باید به بالای ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان برسد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

هیچی بلانسبت خورجین خر رو عوض میکنند بهمون دوبله میندازند.خداقوت پهلوون

atoranji

به امید تخته و گل گرفته شدن صنعت لگن و فرغون سازی
قطعا اون روز بهترین روز زندگیم خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)