حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

هوآوی ماه گذشته از دو پرچمدار سری P30 رونمایی کرد. پی30 پرو که نسخه بالارده‌تر این پرچمدارها به حساب می‌آید در مقایسه با نسخه استاندار دارای ویژگی‌های بیشتری مانند دوربین پریسکوپی و بلندگوی ارتعاشی یکپارچه با نمایشگر است. این مشخصات اولین بار است که در پرچمداران هوآوی استفاده شده‌اند و کشف ساختار آنها و چگونگی تعبیه شدن آنها درون گوشی بدون شک جالب خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کالبدشکافی هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) را ببینید.

 

زک نلسون و کانال یوتیوبی معروفش JerryRigEverything که او را بیشتر به دلیل کالبدشکافی‌های مخصوص خود می‌شناسید، اخیراً به سراغ P30 Pro هوآوی رفته بود و با انجام عملیات و معروف و روتین خود میزان مقاومت پرچمدار جدید هوآوی را مورد سنجش قرار داده بود. در همان ویدئو زک اعلام کرده که در صورتیکه پی 30 پرو بتواند از این شکنجه‌ها جان سالم به در ببرد، در ویدئوی آینده خود به سراغ کالبدشکافی این گوشی خواهد رفت.

کالبدشکافی هواوی P30 Pro

در ویدئوی زیر شاهد کالبدشکافی پرچمدار جدید هوآوی، P30 Pro خواهیم بود. تا امروز ممکن است که کالبدشکافی‌های گوناگون از انواع گوشی‌های هوشمند دیده باشید. اما کالبدشکافی پی30 پرو از چند جهت می‌تواند جالب توجه باشد. بارزترین آنها دوربین پریسکوپی قادر به ثبت تصاویر با زوم 5x اپتیکال است که همراه با نوآوری‌های جالب دیگری مانند بلندگوشی ارتعاشی یکپارچه با صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در قاب گوشی P30 Pro هوآوی با چینشی دیدنی در کنار هم جای گرفته‌اند. از همین رو تماشای ویدئوی کالبدشکافی P30  پرو هوآوی می‌تواند در نوع خود متفاوت و جذاب باشد.

به نظر شما باتوجه به نتیجه کالبدشکافی این گوشی، نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)