حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی مقاومت ردمی وای ۳ (Redmi Y3) را با این ویدیو پیش از معرفی توصیف می کند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، ردمی، مقاومت

یکی از گوشی های هوشمندی که انتظار می‌رود تا دو روز آینده معرفی شود، ردمی وای ۳ یا Redmi Y3 است. دفتر شیائومی در هند، یک ویدیو از تست مقاومت گوشی ردمی وای ۳ را قبل از معرفی دستگاه منتشر کرده است. ردمی مقاومت ردمی وای ۳ (Redmi Y3) را با یک ویدیو پیش از معرفی توصیف می کند، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هم به تماشای آن بنشینیم.

اینطور که پیداست، ویدیوی منتشرشده تایید می‌کند که دستگاهی با نام ردمی وای ۳ معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه در بخش عقب بوده که در سمت چپ دستگاه تعبیه شده است، همچنین فلاش LED در پایین سنسورها قرار دارد و یک حسگر اثر انگشت هم در میانه قرار گرفته است. گوشی جدید شیائومی در بخش جلو دارای یک صفحه نمایش با ناچ قطره آب بوده که مکان قرارگیری سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی است؛ ردمی وای 3 را می‌توان نخستین گوشی میان‌رده شیائومی معرفی کرد که مجهز به سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی شده است.

این دستگاه به رنگ آبی‌ست، اما به دلیل نوع طراحی که دارد، تمام رنگ‌های رنگین کمان را وابسته به زاویه پرتو نوری که به شیشه عقب برخورد می‌کند، نمایش می‌دهد.

مقاومت ردمی وای ۳ (Redmi Y3)

 

شرکت شیائومی در هند به منظور بررسی میزان مقاومت گوشی، تصمیم گرفت تا آن را در یک سطل زباله مخصوص کاغذ قرار دهد و از بالای چند پله به پایین پرتاب کند؛ به نظر می‌رسد گوشی آسیب ندیده است، اما به دلیل نبود قابلیت مشاهده گوشی از نزدیک، نمی‌توان با قاطعیت گفت که هیچ خراشی پیدا نکرده است. ما به کسانی که قصد خرید این دستگاه را دارند توصیه می‌کنیم تا از یک محافظ استفاده کنند، علی‌الخصوص که هر دو سمت گوشی ردمی وای 3 از جنس شیشه است.

ردمی وای ۳

ردمی وای ۳

گوشی Redmi Y3 در تاریخ 24 آوریل (۴ اردیبهشت) و در کشور هند معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که این دستگاه جدید شیائومی علاوه بر داشتن سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، مجهز به باتری 4000 میلی‌آمپری و قابلیت محافظت در برابر قطرات آب خواهد بود.

نظر شما درباره این موبایل پایین رده جدید Redmi چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سینا خبر معرفی گوشی جدید لنوو را هم پوشش بده

pouya

پوشش بدین کلا عرضه کهکشان فولد به تعویق افتاد برید برا چندماه بعد بیاین دعوا راه بندازین خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)