حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنهان کردن چت در واتس اپ با قابلیت آرشیو (Archive)

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آموزش و راهنمایی، پیام رسان

پیام رسان واتس اپ که اکنون یکی از پیام رسان های محبوب کاربران است روز به روز سعی دارد تا قابلیت ها و امکانات پیشرفته تری را در اختیار کاربرانش قرار دهد و به موفقیت های بیشتری در جلب رضایت کاربران دست یابد. این پیامرسان از قابلیت آرشیو برخوردار شده است که می توانید از این قابلیت برای ذخیره سازی چت ها و مکالمات بهره ببرید. در ادامه این قابلیت را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد تا ببینیم چطور می توان پنهان کردن چت در واتس اپ با قابلیت آرشیو (Archive) را انجام داد.

آرشیو چت واتس اپ

آرشیو چت واتس اپ

آرشیو چت واتس اپ

 

قابلیت آرشیو در واستاپ

به کمک این قابلیت کاربردی شما کاربران قادر خواهید بود تا مکالمات و چت های خود را آرشیور کنید به طور که پنهان شوند و شبیه به حالت حذف در صفحه اول چت قرار نگیرند. در نهایت در بخش دیگری ذخیره سازی خواهند شد و از نظرها پنهان خواهند بود. با وجود این قابلیت شما هم می توانید از  پیام های مهمتان را در جای دیگری ذخیره سازی و پنهان کنید و هم می توانید به محیط صفحه واتساپ خود نظم ببخشید.

نحوه دسترسی به قابلیت آرشیو واتساپ

دسترسی به این قابلیت نیز بسیار ساده خواهد بود و فقط کافی است تا وارد واتساپ شوید، انگشتتان را بر روی چت مورد نظرتان نگه دارید و در نهایت در نوار بالای صفحه بر روی گزینه آرشیو کلیک نمایید تا این چت ها به کلی از صفحه چت واتساپ شما محو شوند.

آرشیو واتس اپ

آرشیو واتس اپ

البته می توانید به این چت های پنهان شده دسترسی هم پیدا کنید و برای این کافی است تا به انتهای صفحه بروید و بر روی Archived chats کلیک نمایید. اگر می خواهید این چت ها را Unarchive کنید می توانید مجددا روی آن آن کلیک کرده و بر روی آیکون Unarchive کلیک کنید.

از آرشیو درآوردن پیام واتس اپ

از آرشیو درآوردن پیام واتس اپ

نظر شما چیست؟ از توانایی پنهان کردن چت در واتس اپ با قابلیت آرشیو (Archive) استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)