حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد با تاخیر به چین می رسد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، سامسونگ مراسم رونمایی از گلکسی فولد در چین را بدون اعلام دلیل مشخصی کنسل کرده است. بسیاری از کاربران علت این امر را حواشی اخیر به وجود آمده برای این گوشی می‌دانند. به این ترتیب گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد با تاخیر به چین می رسد و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

صفحه نمایش تاشو گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به سادگی می شکند

هفته‌‌ای که گذشت، هفته‌ای سخت برای ساسونگ بود چراکه سیل انبوهی از گزارشات، اخبار و حواشی پیرامون شکستن صفحه‌نمایش و از کار افتادن گلکسی فولد گلکسی منتشر شدند. پس از انتشار موج اول این گزارشات، سامسونگ به سرعت اعلام کرد که عرضه گلکسی فولد به تاخیر نخواهد افتاد. البته ظاهرا این مسئله تنها به امریکا، محل انتشار اکثر این گزارش‌ها، محدود می‌شود. آن‌طور که پیداست علت عمده خرابی به وجود آمده به دلیل بی‌توجهی و سهل انگاری کاربران بوده است.

حال این سوال پیش می‌آید که چرا عرضه این گوشی در چین به تاخیر افتاده است؟ هنوز جواب این سوال مشخص نیست. اما افشاگر سرشناس IceUniverse طی صحبت با Sammobile از کنسل شدن دو برنامه محلی مربوط به این گوشی در بازار چین خبر داده است که نشان می‌دهد این کنسل شدن ارتباطی با حواشی اخیر این گوشی ندارد. در غیر این صورت سامسونگ با مشکلات جدی سخت‌افزاری مواجه شده است.

مشکل نمایشگر گلکسی فولد

مشکل نمایشگر گلکسی فولد

با توجه به اینکه بخش عظیمی از کاربرانی که مشکل شکسته شدن نمایشگر گلکسی فولد را تجربه کرده‌اند، به هشدار سامسونگ درباره جدانکردن لایه محافظ نمایشگر بی‌توجهی کرده‌اند، احتمال می‌رود این مشکلات به دلیل حذف این لایه محافظ ایجاد شده است.

سامسونگ چندی پیش با انتشار ویدیویی اعلام کرده بود که پیش از عرضه گوشی‌های گلکسی فولد از استحکام نمایشگر آن‌ها اطمینان حاصل کرده است و هم اکنون با استفاده از ربات‌هایی مقاومت آن‌ها را در برابر باز و بسته شدن‌های پیاپی مورد تست و ارزیابی قرار داده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که نمایشگر تاشوی گوشی گلکسی فولد می‌تواند بدون اینکه آسیب ببیند برای بیش از 200 هزار بار باز و بسته شود.

فکر می کنید سامسونگ بتواند پیش از عرضه گلکسی فولد به بازار از یک رسوایی بزرگ مانند گلکسی نوت ۷ پیشگیری کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

حالا بگید مشکل نسخه اولیس
عرضه جهانی شده ولی هنوز نسخه اولیس
خنده داره توجیه و دلیل کارشناسای منطقی سامسونگ
ایشالا که مشکلی نباشه
باشه سامسونگ بدجور خراب کرده

_V_

عزیزم
اگه مشکل از خود استقامت و بی کیفیتی فولد بود اینا باشه اره گند زده بود
ولی
۱-این دستگاهارو کلی تست کردن
۲-آنباکس ترافی بعد این چن روز و گیمینگ و کارای دیگه با گلکسی فولد و البته هزار بار باز و بسته کردن گلکسی فولد تو ۱۸ دقیقه چرا هیچ مشکلی پیش نیومده؟

ronin

ایه نازل شده هرجا سام خراب کرد بیاید هر جور شده توجیه کنید ؟
والا خود کارمندا سام اینقد تعصب ندارن
نه میشه ۱۰۰ درصد تایید کرد نه مثل شما رد کرد کلا

جای خالی ترول اعظم هم توی این پست حس میشه😂😂

_V_

پشمک،،میگم به صورت ویدیویی زنده تستو انجام دادن یکم از گش.ادیت کم کنی بری یوتیوب میتونی با اون چشمات ببینی ویدیو رو آیه چیه چرت و پرت میگی هی اینجا منم هیچی نمیگم بت/-:

Star

حول حولکی یه چیزی فرستادن بازار که صرفاً اولین شرکت تولید کننده گوشی منعطف نام بگیرند، آخه اگه جنس با کیفیت باشه چرا باید رسوایی و کابوس بشه برای شرکت؟! 🤔
1900 دلار قیمت رو گوشی گذاشته که یک ذره هم رو کیفیتش کار نکرده.!

_V_

شما گویا جوابی ک من ب بالایی دادم نخوندید!

mbazzaz81

با این کار خودشو خراب میکنه
مثل نوت ۷ حاضر نبود قبول کنه به بازار عرضه نشه
ولی عرضه کردن
چن روز دیگه تو اخبار شکست گلکسی فولد رو شاهدیم

علی شیخ زاده

امیدوارم تا زمانی که تمام مشکلات این گوشی رو برطرف نکرده به بازار عرضه نکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)