حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واکنش سامسونگ به مشکل نمایشگر تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold)

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

دیروز بود که در ترنجی خواندیم صفحه نمایش تاشو گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به سادگی می شکند. این مشکلی است که پیش از عرضه یک موبایل گران قیمت نزدیک به ۲۰۰۰ دلار می تواند به سادگی ضربه بزرگی به اعتبار سامسونگ بزند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا واکنش سامسونگ به مشکل نمایشگر تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold) را مرور کنیم.

گلکسی فولد

گلکسی فولد

دیدیم که که تعدادی از گوشی‌های گلکسی فولد که در اختیار یوتیوبرها و سایت‌های مطرح تکنولوژی برای بررسی قرار گرفته بودند، دچار مشکل شدند و نمایشگر آنها در مدت کمتر از 2 روز از کار افتاده است. حالا در بیانیه‌ای که توسط وبسایت Verge منتشر شده است، سامسونگ این دستگاه‌ها را “نمونه‌های اولیه گلکسی فولد” نامیده است. بنابراین می‌توان امیدوار بود که این مشکل در نسخه‌های قابل فروش گلکسی فولد اتفاق نیفتد. در ادامه بیانیه به مشکل نیمی از این گوشی‌ها پرداخته است، اما از دسته دوم حرفی به میان نیامده است.

سامسونگ در واکنش به این موضوع می گوید:

تعداد محدودی از نمونه‌های اولیه Galaxy Fold به رسانه‌ها برای بررسی داده شده. ما چند گزارش درخصوص نمایشگر اصلی این نمونه‌ها دریافت کردیم. ما شخصاً این دستگاه‌ها را بررسی خواهیم کرد تا دلیل این موضوع را مشخص کنیم. به غیر از این، تعدادی از بررسی کنندگان گزارش داده‌اند که لایه بالایی نمایشگر را برداشته‌اند و این باعث آسیب به نمایشگر شده است. نمایشگر اصلی Galaxy Fold دارای یک لایه بالایی برای محافظت است، که به عنوان بخشی از ساختار صفحه نمایش طراحی شده تا از آن در برابر خراش‌های ناخواسته محافظت کند. برداشتن لایه محافظ یا اضافه کردن چسب به نمایشگر اصلی باعث آسیب زدن به آن می‌شود. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که این اطلاعات به صورت واضح در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

تمام خبرنگارانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند، گلکسی فولدهای خراب را به سامسونگ بازگرداندند و یک دستگاه جدید تحویل خواهند گرفت. در حالیکه سامسونگ گفته بود باز و بسته شدن این نمایشگر ۲۰۰ هزاربار تست شده است، نمونه‌های اولیه که چنین چیزی را نشان نمی‌داد. این موضوع بدون شک برای کاربرانی که هفته گذشته این دستگاه را پیش‌خرید کرده‌اند، باعث ایجاد نگرانی خواهد شد.

عرضه Galaxy Fold سر موعد مقرر انجام می شود

نکته جالب اطمینان سامسونگ به محصول خود و غلبه بر مسائل ایجاد شده است. در بیاینه‌ای که وال استریت ژورنال منتشر کرده، سامسونگ گفته است که Galaxy Fold روز 26 اپریل (6 اردیبهشت) در ایالات متحده به بازار خواهد آمد و این مسائل باعث به تأخیر افتادن فرایند عرضه آن نمی‌شود، حداقل نه تا زمانیکه تحقیقات به پایان نرسیده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این واکنش سامسونگ برای مشکل نمایشگر گلگسی فولد منطقی است؟ آیا باید منتظر یک کابوس مانند گلکسی نوت ۷ باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

یادش بخیر کارشناسای سامسونگ فقط به کیفیتش مینازیدن اونم که …….
در مقابل میت ایکس واقعا هیچی برای عرضه نداشت

_V_

نمونه های اولیه گلکسی فولده انصافا متنو نمیخونی؟

ronin

برای یک بارم شده بی منطقی‌ بذارید کنار عین ادم بالغ و عاقل نظر بدید
بی منطقی شما به حدی رسیده رییس سامسونگ قبول میکنه ایراد داره شما زیر بار نمیرید
تهشم هرکی نظرش با شما مخالف باشه داره چرت میگه
هرچی میخواید بگید هیچ توجیهی نداره
اگه اوایل توسعه این گوشی بود و این مشکل پیش میومد نمیشد ایرادی گرفت ولی چندین ساله روش‌کار کرده تهشم‌همچین‌ محصول پر ایرادی داده ؟

_V_

دیگه انقد گ.ش.ا.د.ی کامنت منم درست نمیخونی،،،،یارو داره میگه این نمونه های اولیه گلکسی فولده برای تست نه اونی که قراره بدن بازار
بعد برا ما فاز روشن فکریم میگیرید

Faraz

دیوانه که نیست اگه مشکل داشته باشه عرضه نمیکنه

chalton

(((حالا در بیانیه‌ای که توسط وبسایت Verge منتشر شده است، سامسونگ این دستگاه‌ها را “نمونه‌های اولیه گلکسی فولد” نامیده است))) حالا به حرفم رسیدید؟؟ ترول ها این مشکل حل میشه بعد تحویل مشتری داده میشه.
خوش به حال آمریکایی ها که اولین گوشی منعطف دنیای موبایل رو پیش خرید کردن و میخوان تحویل بگیرن.

_V_

این کامنتتو تو خواب دیده ودم فکر کنم شایدم یه جا دیگه گفته بودی😐
در هر حال من که به نظرم با این قیمت فعلا خرید یه تبلت و گوشی و اسمارت واچ!بهتر از خرید یه منعطفه

Arrow

یادمه برا مشکل ترکیدن نوت 7 هم همینطوری واکنش نشون داد بعد که دیدن مشکل خیلی حاده مجبور شد جمعش کنه
این سری شناس اورده هنوز همه رو نداده تو بازار فقط یه تعداد بوده سریع میتونه جمع کنه

MohammadFarhaadi

منظورش اینه که بعد از ده سال که یه همچین آشغالی بیرون داده تو ده روز مشکلاتش رو حل میکنه!!!میدونید چی میشه آخرش مثل نوت که همش قابلیت انفجار داشت اینم گردن میگیره که همش قابلیت ترد بودن داره!

afsoongaregisoo

این گوشی و اونی که هواوی ساخته و اونی که شیائمی میخاد بسازه فعلا به هیچ عنوان ارزش خرید ندارن .شاید سه چهار سال دیگه که قیمتشون پایین اومد و مشکلات و ضعف هاشون تقریبا تمام شد ارزش خرید پیدا کنند.بشخصه هم اگر روزی بخوام گوشی منعطف بخرم چیزی رو میخرم که نمایشگر معمولی ۶.۵ اینچی داشته باشه هم اندازه گوشی های کنونی بازار و با انعطاف پذیری در حد یه گوشی ۳ اینچی بشه و قابلیت حمل و نقلش آسان بشه وگرنه صرفا بخاطر بزرگی نمایشگر بدرد نمیخوره .

amer

تمام چیزایی که گفتی گوشی منعطف برند شارپ داره گوشی 7اینچی تبدیل به گوشی 3.5اینچی میشه که قراره عرضه جهانی بشه

_V_

چ جالب :))))

vahid abedi

به نظر من تا عرضه رسمی محصول و بازخورد رسمی ان نمیتوان در مورد مقاومت این محصول به صورت قطعی نطر داد.

پس هم تخریب کنندگان سامسونگ و هم چشم بسته تایید کنندگان مقاومت این محصول باید صبور باشن و با شکسته شدن چند دستگاه نمیتوان حکم بی کیفیتی رو داد و دور از انصافه

مهم جامعه اماری گستره و بازخود رسمی اون هستش نه چند تا یوتوبر.
همچنین چشم بسته هم نمیشه حکم به بی نقص بودن و با دوام بودن مطلق داد.

صبر کنیم تا محصول به بازار بیاد و نتیجه مشخص خواهد شد چه بر خلاف میل ما باشه چه موافق میل ما باشه

امیدوارم هیچ مشکلی به وجود نیاد

پیشرفت تکنولوژی فارغ از نام کمپانی همیشه برام لذت بخش بوده و خواهد بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)