حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه نمایش تاشو گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به سادگی می شکند

نوشته

5 سال قبل | 54 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

در حالی که سامسونگ تلاش داشت تا با انتشار ویدیوهای تست مقاومت گلکسی فولد (Galaxy Fold) به کاربران اطمینان خاطر بدهد که این دستگاه تاشو نگرانی از بابت شکست ندارد اما باید به شما بگوییم صفحه نمایش تاشو گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به سادگی می شکند، ساده تر از چیزی که فکرش را بکنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همان‌طور که می‌دانید گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ فعلاً برای عموم کاربران و خریداران عرضه نشده است، اما سامسونگ نمونه‌هایی از این گوشی تاشو را برای برخی از رسانه‌های معروف به منظور انجام نقد و بررسی ارسال کرده است. اما متاسفانه این محصول به شدت حساس به نظر می‌رسد و صفحه نمایش برخی از نمونه‌های ارسال شده برای رسانه‌ها در روز اول استفاده شکسته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده نمونه‌های ارسال شده از گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ برای رسانه‌های CNBC ،Bloomberg ،The Verge و کانال معروف یوتیوبی MKBHD در روز اول استفاده با مشکل مواجه شده و شکسته است؛ شکستن صفحه نمایش یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران و رسانه‌ها در کاربری روزانه با گوشی‌های تاشو بود، اما انتظار می‌رفت که این مشکل در طولانی مدت ظاهر شود نه در روزهای ابتدایی کار با آن.

بر اساس گزارش‌های ارسال شده توسط این رسانه‌ها، بر روی صفحه نمایش گوشی تاشو گلکسی فولد یک لایه پلاستیکی وجود دارد که در ابتدا شبیه به محافظ صفحه نمایش به نظر می‌رسد، اما سامسونگ در خصوص حذف این لایه هشدار داده است.

شکستن نمایشگر تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold)

اما هیچ چیزی جلودار کنجکاوی خوره‌های تکنولوژی نیست و در نتیجه مارکوس برونلی مالک معروف کانال یوتیوب MKBHD، تصمیم به جدا سازی این لایه می‌گیرد و در نتیجه این موضوع باعث آسیب دیدن و از کار افتادن صفحه نمایش گوشی تاشو گلکسی فولد شده است. اما همان‌طور که گفتیم سامسونگ در خصوص حذف این لایه هشدار داده است و به گفته سامسونگ صفحه نمایش اصلی گلکسی فولد از یک لایه محافظ خاص بهره می‌برد و جدا کردن این لایه و جایگزینی آن با سایر برچسب‌های محافظ متفرقه می‌تواند عملکرد صفحه نمایش این محصول را با مشکلات جدی مواجه کند.

اخطار سامسونگ برای جدا نکردن برچسب روی نمایشگر گلکسی فولد

گوشی گلکسی فولد در تاریخ ۶ اردیبهشت یعنی ۸ روز دیگر به طور رسمی به بازار عرضه می‌شود، اما مشکلات به وجود آمده برای نسخه‌های ارسال شده به رسانه‌ها کمی نگران کننده به نظر می‌رسد و بدون شک کار فروش این محصول خاص را برای سامسونگ بسیار سخت خواهد کرد. در مجموع خرید یک گوشی 2000 دلاری با احتمال شکسته شدن صفحه نمایش در روز‌های ابتدایی، کمی ترسناک به نظر می‌رسد و اکثر کاربران ریسک این موضوع را قبول نخواهند کرد. به نظر می‌رسد که بعد از فاجعه آتش گرفتن باتری نوت 7، شکستن صفحه نمایش گلکسی فولد یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش رو سامسونگ باشد.

نکته جالب توجه این است که حتی آن هایی که برچسب را جدا نکرده بودند هم دچار مشکل در نمایشگر شده اند و تا کنون گزارشهای شکستن و خراب شدن نمایشگر تاشو گلکسی فولد در نمونه های محدودی که برای بررسی ارسال شده است، بسیار همه گیر است. به نظر می رسد که سامسونگ باید حسابی به فکر این موضوع باشد. نظر شما چیست؟ طبق معمول توصیه می کنیم نسل اول هیچ فناوری را نخرید!

اشتراک در
اطلاع از
54 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

یارو مثلا فعال حوزه تکنولوژیه؟زده صفحرو کنده میخواد خراب نشه
/////////-:
الان یه سری ترول میان میگن هورا سامسونگ گند زد 😏😑
والا شرط میبندم اونایی که اینو خواهند گفت حتی زحمت ندادن متنو بخونن
دو نفر انتظار دارم اینجوری کنن
ماشالا و اون تی وی کده😂

ولی درکل به نظر من خرید یه تبلت و گوشی بهتر از خرید دستگاه منعطفه هر برندی باشه
خیلی گرونه

jilibilina

دوست عزیز گویا شما هم متن رو با دقت نخوندین.
چون همونجور که نوشته، فقط یک نفر لایه روی صفحه نمایش رو کنده، ولی بقیه نه. با این وجود اکثرا صفحه نمایشها در همون ابتدا شکستن و یا دچار مشکل شدن.
بهتره واقع بین باشید و تعصبی به موضوع نگاه نکنید

_V_

بقیشونم کرمای دیگه ریختن برو بخون منبعو

_V_

تازه هنوزم عرضه جهانی نشده مثکه

تا وقتی که من حضور داشته باشم ماشی الا اینجا جرات نفس کشیدن نداره.مثل کرم زیر پام لهش میکنم💪🏻

حاج حسن ملقب به ماشالله خان

قهوه ای شدن سامسونگو دیدی گوشی ۲۰۰۰ دلاریش بعد ۶ یا ۷ سال هایپ شدن براش اینجوری شد و تو طراحیشم ر.ی.د بهش هواوی باز شاخ میشی با این عکس جعلی پورفایلت که معلوم نیست مال کدوم بدبختیه 😂😂😂
قشنگ گ.و.ه رو کرد تو حلقتون در اوردش و بعدم یه بشقاب پر از اسهال مالوند به صورتتون ولی باز دارین میخورین اینارو شما فنای سامی
نمونه بارزش توی ترول که میای اکانت فیک میسازی برای tvkade اینقدر که سوختی ازش
باز یه عدع احمق بگن از میت ایکس بهتره این گوشی بهتره زیپ دهتتونو ببندین فقط توجیه میکنین بی عرضگی سام رو

هوش گو.سفند چی چس میگی اینجا گ.و.ه و اسهال که مادر مبارک تو میل می می.کنه اس.کل

انقدر بدبخت شرکت محبوبت که از هواوی مایه میذاری

پشمام این خودتی تو عکس؟

شما با منی؟ بله خودم هستم.من از کاربرای قدیمی اینجا هستم.چند ماه به خاطر یه سری مسائل حضور نداشتم.قدیمی های اینجا بنده را کامل میشناسن

Arrow

کیفیت ساخت پایین سامسونگو توجیه نکن دوست عزیز

Sir_HiraD

کوری چشماتو باز کن

نکته جالب توجه این است که حتی آن هایی که برچسب را جدا نکرده بودند هم دچار مشکل در نمایشگر شده اند و تا کنون گزارشهای شکستن و خراب شدن نمایشگر تاشو گلکسی فولد در نمونه های محدودی که برای بررسی ارسال شده است، بسیار همه گیر است

MohammadFarhaadi

خوب اونایی که برچسب رو هم در نیاوردن گزارش شکستن دادن.یعنی چی روز اول و دوم گوشی دوهزار دلاری پودر شد!؟فکر کنم با خمیر درستش کرده اسمش رو هم عوض کرده که سه اش گرفته بشه!!!اول کامل خبر رو بخون که بعد از تو نظرت اینقد ایراد در نیاد.

Faraz

مثل اینکه گوشی ضد آب نباشه روی گوشی هم نوشته ضد آب نیست ولی ببریش تو آب بعد بگی خراب شد از روی کنجکاوی

MohammadFarhaadi

میگن اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو زده به خواب نه!بعد از این همه داستان که باز حرف خودتون رو میزنید طرف میگه محافظ رو باز نکردم شکسته این چه مثالیه که میزنی!؟

Ebinem

وقتی صحبت از کیفیت میشه هیچ وقت نام سامسونگ در لیست نخواهد بود. سامسونگ فقط تصمیم داشت اولین کمپانی باشد که یک گوشی تاشو معرفی می کند. این هم نتیجش یک محصول بی کیفیت که در روزهای اول همه رو ناامید می کند.

chalton

پشمک هزاری،مگه هنوز توضیع جهانی شده؟؟؟ برای تست رفع ایراداتش دادن به چند تا سایت های تکنولوژی که تستش کنن.

برو شرت رو کم کن تا مچاله ات نکردم😊

تو چ میگی باوا جوجه

Arrow

این پست مشخص میکنه چند ورصد از فنای سامسونگ در واقع ترول هستن چون واقعا این مشکل هیچ توجیهی نداره که ترولا دارن توجیه میکنن

Ebinem

در ادامه توجیه های مسخره ترول های نوب سامسونگی را مشاهده می کنیم.

_V_

تو چی میگی این وسط نوب داگ؟
برو تو غارت نبینم بیای بیرون

chalton

این گوشی هنوز عرضه جهانی نشده و فقط چند نمونه دادن به سایت های معتبر تکنولوژی که تست کنن و ایراداتش رو متوجه بشن تا قبل از عرضه جهانی برطرفش کنن و ایده خیلی خوبی هم بود،حالا تا بیست روز دیگه که میخواد توضیع جهانی بشه ایراداتش هم برطرف میشه،بلخره اولین گوشی منعطف دنیای موبایل که گلکسی فولد هست ایراداتی داره که باید رفع بشه،به قول سایت های معتبر موبایل،گلکسی فولد اولین گوشی منعطف دنیای موبایل هست که انقلابی در گوشی های موبایل ایجاد کرد و این ایرادات اولیه طبیعی هست،خوبیش اینه که احترام به مشتری حرف اول و اخر سامسونگ هست و هر مشکلی به وجود بیاد بدون هیچ حرفی گوشی رو برات تعویض میکنن،همین که اولش قبل از عَرضه به بازار دادن به کارشناسای سایت ها تستش کنن و ایراداتش رو بر طرف کنن یعنی سامسونگ احترام به مصرف کننده گذاشته تا یه محصول بی نقص رو بده بیرون،نه مثل برندهای دیگه که با ایراد گوشی رو به دست مشتری میدن و وقتی هم مشتری اعتراض میکنه میگن گوشی رو اینجوری نگه دار که آنتنش نپره،یا تو جیبت نزار که خم نشه.

Arrow

عرضه جهانی نشده؟
پس این همه پیشفروش برای چی بود؟
اون بدبختایی که خریدن تکلیفشون چی میشه؟
باید گوشی خراب بدن دستشون یا کلی انتظار بکشن تا شاید سامسونگ بتونه مشکل رو حل کنه

chalton

به خدا نمیدونستم که انقدر احمق باشی،اونایی که پیش خرید کردن یک ماه دیگه گوشی رو تحویل میگیرن،هنوز این گوشی رو نداده بازار،فقط چند تا داده به سایت ها برای بررسی و تست که ایرادی داشت بگن.این تکنولوژی جدیده و اولین گوشی منعطف دنیای موبایل هست پس طبیعیه که ایراد داشته باش.

Arrow

همه میشناسنت خودتو بدجور فروختی🤣🤣
هر چقدر دوست داری توهین کن ادمای مثل تو ارزش اهمیت دادنو ندارین
تهش سوزشش برات میمونه
تهش گوشی که ازش تعریف میکردی مایه آبروریزیت شد
حالا هر چقدرم دوست داری از رو سوزش توهین کن مهم اینه فقط برا خنده و مسخره بازی جوابتو میدن همه بدبخت🤣🤣

chalton

Arrow
کی میخواد به من بخنده تو؟؟؟ 😂 ادمای اینجا بیشترشون تو عمرشون دو تا گوشی نداشتن میان اینجا حرف از بد بودن یه گوشی که کل دنیا قبولش دارن میزنن،بیشتر کاربرای اینجا هزار تومن پول ندارن هنوز از ننه باباشون پول میگیرن پرچمدتر واسشون آرزو هست میان اینجا از جمله تو کند ذهن به سامسونگ میخندین،خوب شد اینترنت فراگیر شد شما ها هم پاتون تو این سایتها باز شد،یه مشت گدا گشنه میان از سامسونگ که بهترین و بزرگترین تولید کننده موبایل هست ایراد یا به تمسخر میگیرنش،خدایا راضیم ازت فهمیدم چرا به داد این جماعت نمیرسی چون لیاقتشون اینطوری زندگی کنن رژیمو عوض نکن😏☺️

Arrow

بدبخت تو رو کسی ادم حساب نمیکنه
کسی که بقیه میگه گدا گشنه معلومه از کدوم فاضلابی اومده
مشکل روانی که داری اینه که فکر میکنی هر مزخرفی ازت درمیاد ارزش داره ولی دقیقا برعکسشه بدبخت
تو برو همون ابروهاتو بردار کاسبیتو بکن نیازی نیست برا پول بیشتر بیای مردم رو گمراه کنی
هرکس خودش چشم داره عقلم داره گذشت زمانی که چهارتا ادم که حلال حروم سرشون نمیشه با دروغ مردمو وادار کنن اون چیزی که سود بیشتری براشون داره رو بخرن

chalton

تو امثال تو نم.یرینیت که گشنتون بشه بچه جان،امثال تو رو فقط باید ک..
هنوزم میگم اینایی که میان اینجا از جمله خود تو،یه میان رده نمیتونید بگیرید دستتون میاید تو این سایت از این برند از اون برند ایراد میگیرید،بابا جان دو تا گوشی بگیرید بهدش بیاید گ… بخورید،اخه چی بگه ادم بهتون هرچی هم بهت میر… باز بیشتر میای.

_V_

سر چند تیکه فلز و قطعه الکترونیکی دعوا نکنید

Arrow

تویی که شغلت سرویس دادن به ما امثال ماست 🤣🤣
ذلیل اینکه اون با اون عقل ناقصت فکر میکنی همه پول ندارن پرچمدار بگیرن اینه که خودت هیچی نداری بدبخت فکر کردی همه مثل تو بدبختن نه همه نون بازوشونو میخورن نه مثل تو نون….. 🤣🤣🤣

Sir_HiraD

داداچ پیش فروشا بکنار

اگر عرضه شد و هنوز این مشکل رو داشت قبول دلیت کنی دیگه هیچ گوه خوری در این زمینه نکنی ؟

ریدم تو همه برندا ک طرفداراش باید حتی خرابکاریاشونو یگن مشکلی نداره

_V_

چرت و پرت زیادی نگو باوا ترول منکه میدونم یکی از همین ضد سامسونگیایی اک فیک زدی

MohammadFarhaadi

ده سال طول کشید تا این آشغال رو بکنه تو پاچه امثال جنابعالی گند زد به اسم شرکت اونوقت انتظار داری همچین ایراد بزرگی رو ده روزه حل کنه!؟جل الخالق!واقعا بعضیا عین گربه هر جور بندازیشون با پنجه میان پایین.همچین مواقعی بهترین کار اینه که طرف رو تشویق به خریدن همچین محصول نابی بکنیم!بخر .التون جان واقعا ارزش دوهزار دلار رو داره!حتی بیشتر!!!

pouya

این ایراد هیچ جوره توجیح نداره خودتون خسته نکنید

ahbarzegari

من اگه گوشی دو هزار دلاری داشتم تو پر قو ازش نگهداری میکردم اینبار اینا از روی کنجکاوی کرم ریختن توقع هم دارن گوشی اتفاقی براش نیوفته. سامسونگ قبل از تحویل باید میگفت این گوشی گرونه مثل ادم باهاش رفتار کنید!!!

Arrow

اره باید سامسونگ بهشون میگفته گوشی تاشو هست ولی تاش نکنین فقط نگاهش کنین
مثل کاری که موقع معرفیش کرد

Milad7

گوشی های تاشو هنوز به بلوغ نرسیدن و اصلا ارزش خرید ندارند…

vahid abedi

جوابی منطقی

vahid abedi

جوابی منطقی از یکی از فن های منطقی سامسونگ

ادم وقتی همچین فن های با شخصیت و با معلوماتی میبینه کیف میکنه.

امثال جنابعالی و بقیه دوستان که حضور ذهن ندارم مایه افتخار سامسونگ هستید بر خلاف برخی ها که موجب بدنامی سامسونگ میسن و همیسه با جملات غیر منطقی منجر به واکنش متقابل و ترول سازی میکنن.

Amin

جناب عابدی جسارتا می‌تونم بپرسم چرا فقط پاسخ بی‌منطق‌های سامسونگ رو می‌دید و کار به بی‌منطق‌های هوآوی ندارید؟!:
http://uupload.ir/files/bx75_img_20190418_180103_516.jpg

علی شیخ زاده

در حال حاضر و حتی تا یکی دوسال دیگه خرید گوشی منعطف واقعا احمقانست مال هر برندی که میخواد باشه.
و اما طبق گفته های مدیران سامسونگ برتری گلکسی فولد نسبت به میت ایکس در امان بودن نمایشگره که انگار مثل کیفیت و مقاومتش مثل پنیر هست
این پست فون ارنا رو ببینید علاوه بر احتمال شکستن خرابی و از کار افتادن بخشی از نمابشگر بر اثر باز و بسته شدن رو نشون میده
https://www.instagram.com/p/BwYoqXWlYSf/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=hx0uyp4a1wcf

البته اینها مشکلات اولیه هست و قابل حل شدن و ممکنه برای هر دستگاه منعطفی پیش بیاد چه گلکسی فولد چه میت ایکس و و و

Vahid

مطمئنی مال هر برندی باشه ارزش نداره؟
بحث قیمت در نظر نگیریم

علی شیخ زاده

بله الان عقلانی نیست ۲۰۰۰ دلار پول برای یه دستگاه بدی که تازه ابتدای تولیدش هست و مشخص نیست چه مشکلاتی واسش به وجود میاد

Star

یعنی سامسونگ اینو تو کارخونه تستش نکرده، امیدوارم رفعش بکنه تا آبروی خودش نبره با این محصول مثلاً انقلابی… به نظر میاد مقاومت خیلی ضعیفی داره، کیفیت یعنی همین صرفاً سر هم کردن چهارتا قطعه روز دنیا کیفیت به حساب نمیاد.!

✔ TVKade

گلکسی فولدی که به داخل بسته میشه، در برابر آسیب ها مقاومه و کیفیت ساخت بالا داره این بود! 🤣 اینکه روز اول بهش دست نزده خودش خورد شده 🤣
حالا خوبه حداقل منفجر نمیشه 🤣
کلاه بردار بزرگ، سامسونگ کبیر که فقط دنبال اول بودنه و همه پیش فروش های این زباله رو فروخته.
تصور کنید 2000 دلار برای این اسباب بازی داده باشی برسه دستت روز اول اینجوری شه.

amer

.اقایون تعجب نکنید این شکستن هم جزئی از نواوری سامسونگ محسوب میشه ،به این فناوری میگن یک جنس بنجل به تمام معنا

amer

نکته جالبش اینجاست حتی اونایی که برچسب جدا نکرده بودن باز مشکل شکسته شدن صفحه نمایش داشتن!
سامسونگ به نظرم با دست خودش داره ابروی خودش میبره و با این کار خودش به فنا داد.خاک بر سرش کنم با این گوشی ساختنش

Genesis

سامسونگ بی کیفیته؟
دراپ تست هاش؟
لوازم تو جعبش؟
چی جدی جدی؟
با یه اتفاق کل برند رو زیر سوال نبرید
تازه خوبه هشدار هم داده بود

.Alireza.

ترول های هواوی وایستین تست های هواوی میت ایکس هم بیاد بعد خودتونو تیکه پاره کنین

واقعا متاسفم.کامنتهای من پاک میشن ولی توهین های حبابی فن ها و یه شاسکول مثل ماشی پاک نمیشن👊

_V_

اگه مشکل همه گانیه چرا خیلی از چنلای یوتیوب که گرفتن فولدو این مشکل براشون پیش نیومده؟!این محصول هنوز عرضه جهانیم نشده جالبه،،،،ولی واقعا حتی اگه این اتفاقا هم میفتاد کلا ادم چه فولد چه میت ایکس رو بگیره دستش باید همش در حال لرزش باشه نبادا چیزی بشه،،،،اصا میترسه تا کنه😑
هنوز هم به نظرم با این قیمتا خرید یه گوشی و تبلت بهتر هست 😐

Sadeghh

سامسونگ فقط خواسته عقب نمونه
یه چیزی زده، خودشم نفهمیده چی زده

_V_

سامسونگ اصن بحث این نوع گوشیارو کشید وسط چیو عقب نمونه؟
اینا نسخه اولیه گلکسی فولده میتونی بری پست بعدی مربوط به همین بخونی اینا برا تست بودن
والا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)