حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جدید چری تیگو ۷ فروردین ۹۸ اعلام شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

قیمت جدید چری تیگو ۷ از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شد. این خودرو با مدل 98 با قیمتی برابر با 393 تومان به فروش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قیمت جدید چری تیگو ۷ فروردین ۹۸ صحبت کنیم.

قیمت جدید چری تیگو ۷ فروردین ۹۸

شرکت های تولیدکننده خودرو در حال افزایش قیمت محصولات خود برای سال ۹۸ هستند. در حالی که قیمت ارز تغییری نکرده و همچنین شرایط اقتصادی در مقایسه با اواخر سال گذشته ثابت باقی مانده است، شرکت ها نسبت به افزایش قیمت خودرو از خود علاقه نشان می دهند!

مدیران خودرو یکی از این شرکت ها بوده که به تازگی قیمت جدید چری تیگو ۷ را اعلام کرده است. این خودرو از این پس و با مدل ۹۸، قیمتی برابر با ۳۹۳ میلیون تومان دارد.

به نظر می رسد بازار خودرو در آینده نزدیک با شوک جدیدی مواجه شود، چرا که اکثر شرکت ها در حال افزایش قیمت محصولات خود هستند.

چری تیگو ۷ به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این موتور 4 سیلندر حداکثر قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاوری برابر با 210 نیوتون متر تولید می کند. حجم باک این خودروی چینی برابر با 57 لیتر است.

این خودروی شاسی بلند در دو تریم به فروش می رسد. تیپ اکسلنت این خودرو به تجهیزات مناسبی مجهز شده است.

از سیستم های امنیتی این محصول می توان به کیسه هوای جانبی، جلو و پرده ای، ترمز دیسکی عقب، ترمز دیسکی خنک شونده جلو، سیستم پایداری، سیستم ضد سرقت و سیستم ABS اشاره کرد.

سنسور باران، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، فرمان برقی، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور 9 اینچی لمسی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، 6 بلندگو، چراغ های ترمز LED، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و سیستم ورود به خودرو و استارت بدون کلید برخی از ویژگی های چری تیگو 7 را تشکیل می دهند.

نظر شما درباره قیمت تیگو ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

واقعا کسانی ممکنه پیدا بشن این خودرو رو با این قیمت بخرند؟!!!!!!
یک و نیم سال پیش قیمت لکسوس nx از این کمتر بود.خودروهای چینی که در زمره کیفیت پایین های دنیای خودرو هستند برامون شده غیر قابل دسترس.به کجا داریم میریم؟!!!
همون بهتر که مدیران خودرو خودرو نزنه.بابا بخدا خودروهای بنجل ایران خودرو خودمون شرف دارن به این خودروها.یا هم قیمت میتسوبیشی ASX می‌باشد یا سوناتا دو سال کارکرد یا …
کی میاد اینو ۴۰۰ میلیون بخره.!!!!

_V_

Shiral
میگن آینده رفته از این کشور خو

_V_

واسه جماعت گنجشک روزی آینده یعنی همین امشب

Shiral

واقعا درسته همین خودروهای بنجل هم برای امثال من شده آرزو

_V_

خیلیا پرایدم نمیتونن بگیرن :(((((
البته بماند که از د.اعش بیشتر آدم کشته
😂

Rog_Pc_Gamer

ناموسا چی زدی با این جملت؟ میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
“خودروهای بنجل ایران خودرو خودمون شرف دارن به این خودروها.” 😂
آدم زیاد هست اینو ۴۰۰ میلیون بخره همونطور که پراید ۵۰ میلیون میخرن
هرکسی دلایل خودشو داره برای خرید شما نمیتونی یک جمعو زیر سوال ببری رک تر بگم شما نخر کسی مجبورت نکرده همین تیگو ۷ حرفای خیلی زیاد داره برای گفتن تاحالام ناراضی کسی ازش پیدا نشده یه سر بری از دارندگانش سوال بپرسی قیمت جهانیشم در حدودای هیوندای النترا هست و خوب امکانات خیلی خوبیم بهت میده به همراه شتاب خیلی زیاد و سواری نرم
بگذریم که تو بازارای روسیه و رومانی و خود چین فروش خیلی عالی ای رو داشته
درسته دست دومش افت قیمت زیاد داره ولی بخوای چند سال نگه داری صفرش خیلی خیلی بهتر از سوناتا عهد بوق با تکنولوژی های عهد بوق هست

راجب asx هم رک بگم اشغال به تمام معناست نمیدونم مارک میتسوبیشیش رو ازش بگیری دقیقا چه غلطی میخواد جلو همین چینی ای که بهش میگی اشغال بکنه هرکیم این جمله اخرو رد کنه معلوم میشه از چند کیلومتری asx هم رد نشده و مقایسشم با تیگو ۷ نکرده

Shiral

ممنون از نظر محترمانه شما…

Shiral

راستی برادر برای تمکن مالی ما گربه ها هم دعا کنید شاید توانستیم حداقل یک پراید بخریم

_V_

ایشالا یه روز این مملکت نجات پیدا می کنه
“مطمئنم توام به آرزوت میرسی،حتی وقتی زندگی به تار موت می رسید”

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)